Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 16 Iunie 2008
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises
Luni, 23 Aprilie 2007
DDB Bucuresti a cooptat doi lideri de echipe la creatie - Mihai Cojocaru fost Director de Creatie la Scala JWT si Virgil Andone – fost Director de Creatie la Tempo, pana in urma cu cateva luni, deveniti acum Team Leaders pe grupuri de business ale agentiei de publicitate
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: