Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”
Schroeder este invitat special al celei de-a treia editii a Conferintei internationale “Energy in Central and Eastern Europe”, organizata de Forum Invest in perioada 11-13 noiembrie.
Reteaua Grey va fi responsabila de comunicarea ATL pentru Chevrolet in Europa Centrala si de Est
Alaturi de Michael Garin, Chief Executive Officer al CME, printre cei care vor sustine prezentari la Investor Day CME organizata la New York, joi, 23 octombrie, incepand cu 12.15 ( 6.15 PM Ora Europei Centrale, CET ) se va numara si Adrian Sarbu, Chief Operating Officer al CME
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
Ex Vodafone, Bianca Dordea este noul director de comunicare al BRD-Groupe Société Générale
Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett
Adrian Botan (CEE Creative Director, McCann Erickson) si Ramona Patrascanu, Account Manager la WEBSTYLER, vorbitori in doua dintre conferintele festivalului ce vor avea loc in perioada 5-10 octombrie
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Director de creatie si partener la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Cohn va juriza la sectiunea Design & Art Direction
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
In numai doua saptamani, Daruieste din inima a generat 9000 de donatori in 12 centre universitare, redactii centrale si companii, un record national post 1989 in materie de donatori/centru/zi
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online