Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Contul AFI PALACE Cotroceni de 1,7 – 2 Mil. EUR, inclusiv pentru 2010, la Saatchi & Saatchi X si Zenith Media
Vineri, 30 Octombrie 2009
 Dupa un pitch cu Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising, companiile Saatchi & Saatchi X si Zenith Media au castigat contul AFI PALACE COTROCENI -
Saatchi & Saatchi, singura din Romania premiata la Cresta
Miercuri, 28 Octombrie 2009
 Campania “Soundproof City” realizata pentru noul Sony Ericsson Walkman a castigat un trofeu in categoria Press si un altul in categoria Poster. La executiile finale a...
Itsy Bitsy continua batalia cu fastfood-ul in “Piramida Alimentatiei Sanatoase
Marti, 27 Octombrie 2009
 Intrata din nou pe agenda postului de radio, campania a demarat in primavara acestui an, cand Itsy Bitsy s-a adresat unui numar de peste 2.500 de copii.
Buget de 17.000 EUR si profit de 2-3.000, la conferinta Marketing In Direct
Luni, 26 Octombrie 2009
 Organizatorii primei editii a conferintei de marketing direct spun ca nu castigul de 2-3 mii de euro I-a bucurat ci faptul ca la aveniment au venit in jur de 250 de oameni si ca nu au iesit in pierdere
Imposibil de obtinut prin Advertising John Griffits, la Marketing in Direct
Miercuri, 21 Octombrie 2009
 „Marketingul Direct va ofera CONTROL, si posibilitatea de a testa cantitati mici – imposibil de obtinut prin Advertising” a afirmat astazi John Griffits, la evenimentul Marketing in Direct care se desfasoara astazi la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
Media Fact Book estimeaza piata la 350 Mil. EUR in 2009
Luni, 19 Octombrie 2009
 Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult, si nu ramai cu nimic, Bradut Florescu, din Thailanda
Joi, 15 Octombrie 2009
 „Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”
Top 300 Capital a facut 150.000 EUR din publicitate
Miercuri, 14 Octombrie 2009
 Claudiu Serban, Deputy General Manager la Ringier Romania a afirmat pentru AdPlayers ca editia din acest an se difuzeaza pe piata similar cu distributie de anul trecut, cu mici...
More Than Pub vrea un altfel de Rodirect: Marketing in Direct 2009
Marti, 06 Octombrie 2009
 Cu un buget de 15-20 mii EUR atras predominant din sponsorizari, compania care trebuia sa organizeze Rodirect 2009 sub tutela ARMAD, vrea sa aduca in sala unei noi conferinte anuale...
Nokia pleaca de la MediaCom Romania la Carat
Miercuri, 30 Septembrie 2009
 Estimat pentru piata romaneasca la 1-2 Milioane EUR, miscarea locala are loc in urma unei licitatii internationale de la Mediacom (WPP) la Carat (Aegis)
Licitatia pentru contul Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, la Ogilvy One
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 Agentia este responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania, in urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an
Scoala IAA atrage 40.000 - 50.000 EUR pe fiecare Modul I
Marti, 22 Septembrie 2009
 „Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat...
Ex VP Marketing Tnuva, client de 3-4 Mil. EUR al McCann Erickson, Sagit Tzur Lahav este noul COO al agentiei
Marti, 22 Septembrie 2009
 Sagit Tzur Lahav cunoastea McCann Erickson din timpul mandatului de VP Marketing Tnuva, in ultimii doi ani client al agentiei de publicitate conduse de Bogdan Enoiu
Datoram ADOR unei publicitati care a crescut cu Eugenia si Brifcor Dragos Radulescu, DRAFTFCB
Luni, 21 Septembrie 2009
 Despre ADOR 2009, cu Dragos Radulescu, Creative Director la agentia de publicitate DRAFTFCB
Contul de PR de 30.000 - 40.000 de euro GEFCO Romania, la BDR Associates, dupa o selectie de oferte
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Surse din piata aproximeaza contul de relatii publice al operatorului de logistica in Romania intre 30.000 si 40.000 EUR
PR Manager Anchor Grup, Marilena Branzan se desparte de companie si de 25.000-30.000 EUR pe an
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Branzan coordona atat comunicarea Bucuresti Mall, Plaza Romania, InCity, cat si editorialul revistei Mall Inclusive distribuite gratuit in proiectele Anchor Grup
John Balon: 600 de ore de zbor in balon, pentru evenimente
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 Costul inchirierii unui balon care poate ajunge la 17 metri inaltime si 16 metri in diametru este de 650 EUR pe ora, "compania aeriana" John Balon face evenimente de zeci...
Contul de 300-400 mii EUR creatie si strategie Redd’s (Ursus Breweries), la DRAFTFCB
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Sunt sigur ca pentru un astfel de cont, la runda finala a licitatiei am avut o compania selecta”, a afirmat Bogdan Santea, General Manager la DraftFCB
Best Before: 150.000 - 250.000 EUR creatie pentru oaia neagra a publicitatii
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Ne bateam in licitatii de packaging cu agentii de publicitate Ogilvy, Leo Burnett, Odyssey, Ogilvy, Scala JWT sau McCann Erickson, companii care auzeau de noi atunci cand...
ADOR 2009: Au fost si lucrari gandite special pentru festivaluri Tuluca & Tripsa, Propaganda
Marti, 15 Septembrie 2009
 Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)