Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.
Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print
Agentia a castigat contul dupa un pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat agentiile de media OMD si Zenith Media
Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.
Agentia de relatii publice a fost aleasa in urma unui proces de selectie cu mai multe companii de profil
Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.
Anterior numirii in functia de director de marketing, Violeta Luca a lucrat 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de Director Comercial.
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de...
Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)
Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...
In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International