Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
Okazii estimeaza 1.000 de afiliati rapid si cu 10%-30% mai multe tranzactii
Vineri, 24 Mai 2013
 „Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.

Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Cele mai eficiente agentii la Effie Awards Romania. Effie adplayers index. 2009-2012.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
 Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Romania de clasamentul international Effie Index furnizat de agentiile locale romanesti, adplayers indrazneste un clasament mai apropiat de numele agentiilor relevante prezente pe piata de publicitate romaneasca.

Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i in design, feliati.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
 „Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Chapter 4 Romania a semnat cu Farmec
Luni, 04 Februarie 2013
 Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Campanii anulate cu Banica, Brenciu si Kaas. Pierderi de 100.000 euro din vandalizari publice.
Joi, 31 Ianuarie 2013
 „Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.
Catalin Dobre jurizeaza la Clio Awards 2013
Miercuri, 16 Ianuarie 2013
 Omul de creatie de la McCann Erickson a fost nominalizat in juriul festivalului din acest an la sectiunea de campanii integrate

Parlamentari Europeni jurizeaza EACA Care Awards
Marti, 15 Ianuarie 2013
 Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Apocalipsa Publicitatii? Sau cum vedem fiecare Nasterea Domnului
Vineri, 21 Decembrie 2012
 Va veni apocalipsa publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului? 
Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comenteaza.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
 Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului

Lipan Design premiata la International Corporate Media Award
Joi, 22 Noiembrie 2012
 Premiat la Europena Newspaper Awards pentru Business Standard, Adevarul sau Puterea, fondatorul Lipan Design, Cristian Lipan, a mai fost distins si in alte competititii internationale
Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
Primul flash mob comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
Vineri, 16 Noiembrie 2012
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi

Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.