Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Februarie 2014
Un email recent a anuntat fosta agentie si ceilalti participantii ca licitatia a fost adjudecata
Marti, 11 Februarie 2014
Un buget de media local pe Telecom se afla deja in licitatie. Unul se pregateste international. Ce va face al treilea? Cel mai probabil tot in 2014 se va lua decizia.
Marti, 11 Februarie 2014
Agentia de media va derula timp de un an pentru liderul britanic pe piata batoanelor Natural Balance Foods, o campanie de crestere a notorietatii batoanelor Nakd
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
. Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.
Luni, 27 Ianuarie 2014
Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.
Vineri, 17 Ianuarie 2014
„2013 a fost un an foarte dificil, poate cel mai complicat din ultimii 10 ani.” Imola Zoltan mai spune: „overall, 2014 cred ca va fi ceva mai bine decat anul trecut”
Miercuri, 15 Ianuarie 2014
2000 de oameni care mor anual traversand caile ferate in Marti, 14 Ianuarie 2014
“Cu 4 colegi si vreo 6 colaboratori” dupa cum afirma Raluca Hanganu, partener la Naked & Jones, micul atelier de comunicare fondat alaturi de Adrian Isaia, ex Next si Violet
Luni, 13 Ianuarie 2014
Cu o cifra de afaceri de peste 20 Milioane euro pe an, compania de logistica KLG Europe Romania a ales agentia de marketing si comunicare Zaga Brand in urma unui proces de selectie in care a fost analizata experienta in categorie a mai multor agentii..
Vineri, 10 Ianuarie 2014
Contactat de catre adplayers, Bogdan Vasile confirma despartirea de compania pe care o conduce spre sfarsitul lunii ianuarie: „Am ales sa plec din motive pur personale. Dupa un an 2013 deosebit de solicitant, simt nevoia fizica de o pauza.”
Joi, 09 Ianuarie 2014
O prima runda de interviuri a avut cel putin 3 actuali sau fosti managing directori de agentii de media din Joi, 19 Decembrie 2013
Regia va reprezenta exclusiv vanzarea si planificarea spatiului publicitar al canalelor TV din portofoliul Turner Broadcasting - Cartoon Network, Boomerang, TCM.
Marti, 17 Decembrie 2013
Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD
Luni, 16 Decembrie 2013
Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Marti, 10 Decembrie 2013
Piata de media din Romania va fi in crestere cu 1,9% in 2014, potrivit estimarilor retelei de media Zenith. „TV-ul si online-ul vor contribui major la cresterea pietei ( +3% la TV si minim +10% la online)”.
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Joi, 05 Decembrie 2013
O subsidiara Avery Dennison, gigant mondial cu o cifra de afaceri de peste 6 Miliarde USD pe an in industria de packaging si etichetare, a batut palma cu licentiatorul RFID, Round Rock Research LLC, pe un contract de licentiere pentru etichete si cititoare bazate pe tehnologia de identificare prin radio frecventa (RFID, radio frequency identification).
Marti, 26 Noiembrie 2013
Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas - International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea
Luni, 25 Noiembrie 2013
Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: