Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Packaging romanesc premiat si la Pentawards 2015
Vineri, 02 Octombrie 2015
Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la  INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO

Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
Vineri, 02 Octombrie 2015
 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

Romania creste repede si recupereaza decalajele Mike Horsten, GM Marketing, Mimaki Europe B.V
Luni, 07 Septembrie 2015
 Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat  printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.

Refresh de brand Itsy Bitsy. Semnat de Go Studio (GMP Group)
Vineri, 28 August 2015
 Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.

Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.

60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.
Marti, 07 Iulie 2015
 Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Desant cu masini de tipar din Germania pe frontul Print & Sign 2015
Vineri, 03 Iulie 2015
 
Nielsen: Creativitatea - cheia succesului noutatii. Platformele online: 4 din 9 surse de informare in piata
Miercuri, 01 Iulie 2015
 Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%),  reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.

Mona Opran, COO Centrade Integrated,  in juriul EURO EFFIES 2015
Marti, 09 Iunie 2015
 Cu o experienta de peste 19 ani in comunicare si business management, de-a lungul carierei sale, Mona Opran a acordat o atentie speciala inovatiei in comunicare si s-a implicat in proiecte destinate cresterii industriei de advertising pe plan local si regional

Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje

FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
“Digitalul este in continua dezvoltare, insa creativitatea si ideile raman principale in orice facem Ronald Ng, Presedinte Juriu Digital, LIA
Miercuri, 03 Iunie 2015
 
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Vacantele scurte si dese, cheia marilor succese
Marti, 05 Mai 2015
 Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Au ridicat un oras in timpul liber! 36.000 de romani au case cu Habitat for HumanityRomania
Marti, 31 Martie 2015
 “Suntem pregatiti si pentru furtuna” Mario DeMezzo, director national la Habitat for Humanity Romania, care prin activitatea din timpul liber a 2000 de voluntari pe an, a reusit de la infiintare pana in prezent sa ridice case pentru 16.000 de romani si sa intervina la...
BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015
 Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015