Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, de la Procter & Gamble
Miscarea are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina
Agentia de publicitate are 4 oameni noi pentru clienti: Ina Olaru (Account Director), Emilian Cristescu (Account Director), Sergiu Machidon (Account Manager) si Carmen Marin (Account Executive).
In urma despartirii de sefa companiei de relatii publice - Nora Ionita, atributiile fostului Managing Director Lowe Public Relations vor fi preluate de Hortensia Nastase – Deputy Managing Director, de la inceputul acestui an
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
Nora Ionita era Managing Director la agentia Lowe Public Relations de la infiintarea companiei, din prima parte a anului 2006
Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania
Campania a fost lansata in 21 decembrie 2007 si se va incheia la sfarsitul lunii februarie 2008.
„Echipa Senior Interactive numara acum 25 de persoane, Radu urmand sa coordoneze o echipa de client service de 6 oameni”, a spus Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactiv, referindu-se la venirea noului Client Service Director
Festivalului de publicitate are loc in perioada 15-21 iunie a dat start inscrierilor in editia din acest an, insa lucrarile eligibile in concurs pot sa apara pana la 30 Aprilie 2008