Din august, compania schimba numele abonamentelor pentru serviciile de telefonie din „Confort” in „Voce”
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Pe langa premii constand in camere digitale, poiectul castigator va fi difuzat pe Discovery Channel
"Este cel mai vechi inca activ art director al advertising-ului romanesc", spune Lucian Georgescu, despre Puiu Oncescu
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Divizia de produse de lux L’Oreal a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production (ambele The Group), pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008
Director de creatie si partener la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Cohn va juriza la sectiunea Design & Art Direction
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR
Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi sustine Nationala