Rezultatele cautarii dupa : "amp"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Romania creste repede si recupereaza decalajele Mike Horsten, GM Marketing, Mimaki Europe B.V
Luni, 07 Septembrie 2015
 Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat  printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.

Vice-Presedintele Cris-Tim aduce la Pack Show ambalajul Skin si ambalarea prin Înalta Presiune
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim

Piata inca nu intelege printul digital pe textile Robert Buta, Rofobit, explica la Print & Sign
Vineri, 04 Septembrie 2015
Robert Buta vine la PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde va prezenta cele trei directii de...
Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
Luni, 31 August 2015
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica

Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Desant cu masini de tipar din Germania pe frontul Print & Sign 2015
Vineri, 03 Iulie 2015
 
Estimeaza peste 5.000 de participanti si 150 de expozanti. Print & Sign 2015
Vineri, 26 Iunie 2015
 Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
4 Bronze Lions Vodafone pentru McCann Romania. Unul la “Cea mai premiata idee din grupul Vodafone
Joi, 25 Iunie 2015
 4 Bronze Lions 2015 si 21 in total in festivalul CannesLions pentru McCann Romania
Lansare de zeci de mii de euro in HoReCa. Campanie Republika pentru Halewood Wines
Miercuri, 17 Iunie 2015
 Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
IAA Global a premiat 3 romani la IAA Inspire Awards
Marti, 19 Mai 2015
 Felix Tataru, Senior VP IAA Global si Presedinte GMP Group, a fost premiat la categoria IAA Champions, pentru contributia adusa industriei de marketing si comunicare globala, in timp ce Nicoleta Deliu si Ioana Sigarteu au fost desemnate castigatoare la categoria Young Leader, pentru realizarile obtinute cu IAA Young Professionals Romania.

Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
Miercuri, 18 Februarie 2015
 
Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
Vineri, 13 Februarie 2015
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe 26 februarie 2015, Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
Marti, 27 Ianuarie 2015
 
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Larisa Petrini paraseste Saatchi PR. Radu Florescu preia stafeta viitoarei Centrade PR.
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Dupa 12 ani de colaborare cu agentia fondata de Radu Florescu Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi PR pentru a se dedica antreprenoriatului
Ascultati de 1,4 Milioane, pentru emisiuni de familie
Marti, 09 Decembrie 2014
 La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research