Rezultatele cautarii dupa : "aminteste"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Cel mai subtire smartphone pliabil de pe piata ajunge in Europa, a doua casa a marcii. HONOR Magic V2.
Vineri, 02 Februarie 2024
 La evenimentul de lansare, desfasurat la Porsche Experience Center din Leipzig, au participat peste 400 de reprezentanti media si parteneri, demonstrand astfel angajamentul HONOR fata de inovatie si excelenta in design
Platforma desprevin.ro fondata de Alex Dona si Marina Samoila lanseaza Primul Rose
Luni, 18 Iulie 2022
 Primul Rose este varianta rose a vinului Primul, lansat de platforma www.desprevin.ro
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
Pandora raspandeste iubirea si spiritul sarbatorilor cu primul sau scurtmetraj animat: „One Lovely Day”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Prin intermediul campaniei, fanii marcii pot descoperi prietenii celebri Pandora – Millie Bobby Brown, Halima Aden, Georgia May Jagger – asa cum nu i-au mai vazut inainte.
Instalatia concept IQOS World: O noua perspectiva, in cadrul Romanian Design Week
Joi, 20 August 2020
 Potrivit autorilor evenimentului, principala destinatie Romanian Design Week 2020 va fi Combinatul Fondului Plastic, unde vizitatorii pot descoperi expozitia centrala si instalatia IQOS World: O noua perspectiva. De asemenea, in perioada 13-20 septembrie, spatiul Qreator by IQOS va gazdui Design Flags, o serie de...
Cea mai buna handbalista, Cristina Neagu se alatura Kaufland: Fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din rezonabile in remarcabile
Vineri, 08 Noiembrie 2019
,,Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara...
Cu single-uri anterioare de sute de milioane de vizionari youtube, INNA prezinta teaserul albumului YO, primul album in limba spaniola al artistei
Joi, 18 Octombrie 2018
 Chiar de ziua ei, INNA le-a facut fanilor cadou teaser-ul albumului “YO”, in limba spaniola, compus integral de artista care spune povestea acestui album si motivul pentru care a ales sa il compuna, cu imagini din videoclipurile pieselor ce urmeaza sa fie lansate
''If it ain't broken, don't fix it''. Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group pastreaza Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion (digital)
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Conceptul street photography scoate din comun imaginea digitala a casei de avocatura Peli Filip
Joi, 10 August 2017
„In designul noului website am pus accent pe prezentarea echipei si a valorilor care ne definesc” spune Cristina Filip, Managing Partner al casei de avocatura Peli Filip, care a contribuit la listarea publica a companiei Digi Communications NV, actionarul majoritar RCS / RDS SA, la Bucharest Stock Exchange.
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Therme Bucuresti in Associated Press, New York Times, Business Insider si Daily Mail
Luni, 18 Ianuarie 2016
 Construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, complexul are o suprafata totala de peste 30.000 mp si o capacitate de 4.000 de persoane simultan.
Timisoreana n-ar fi Prima bere cu tatal tau. Povestea merge incotro?
Miercuri, 29 Iulie 2015
 
El a creat primul logo turistic al Romaniei. Necontroversat, necopiat, romanesc, simplu, graitor
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Online simpla, la TV complicata. Telenovela cu trei agentii si influente amazoniene.
Marti, 26 Martie 2013
 In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
1 2 3 4 »