Rezultatele cautarii dupa : "america"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Odyssey nu are frati, insa are parteneri in UK si America
Joi, 18 Decembrie 2008
 “Nu avem niciun frate la Londra, insa avem parteneri in Marea Britanie si in America, pe diferite proiecte”, a afirmat pentru AdPlayers, Diana Flutur, Managing Partner al agentiei Odyssey,
Scholz & Friends pune capat ‚miscarii strategice decisive’ cu GAV balkanski si face un joint venture cu Lowe
Marti, 01 Iulie 2008
Parteneriatul global Scholz & Friends - Lowe Worldwide pune capat relatiei cu GAV balkanski Romania, iar Scholz & Friends Bucharest va fi un joint venture intre Scholz & Friends si Lowe & Partners...
Jetix si LazyTown au inchis Sos. Kiseleff  pentru copii
Sambata, 31 Mai 2008

Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”

Vanzarile Hallmark Channel si Movies24 la Splendid Media Thematics
Joi, 15 Mai 2008

NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania

Subsidiara BNP Paribas Real Estate - Atisreal, la AD(D)VERITAS
Miercuri, 16 Aprilie 2008

Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008

Zenith Media confirma lansarea Zed Digital, pe o piata care estimeaza ca va creste cu 50% in 2008
Miercuri, 27 Februarie 2008
Divizia digitala va fi condusa de Cristi Parvan, Interactive Media Director al Zed Digital, care estimeaza ca piata pe care a intrat compania va creste in acest an cu 50%
Pe langa BBH, LG a ales MindShare, Y&R Worldwide si Publicis Modem
Joi, 20 Decembrie 2007
Dupa ce a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, LG a ales MindShare (WPP), Y&R Worldwide (WPP) si Publicis Modem (Publicis) pentru pentru dezvoltarea strategiei media, servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line
PR-ul Tempo a luat singurul premiu romanesc la Golden World Awards
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate
Luni, 15 Octombrie 2007
Organizata la Howard Johnson din Bucuresti, prezentarea de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv Animaxn in industria de advertising
Friends Group se afiliaza la reteaua IMSG
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Dupa 15 ani la Capital, Petre Barbu pleaca la Adevarul
Joi, 30 August 2007
Redactor din 1992 la Capital, autor al paginilor de media si publicitate de 10 ani si mai apoi Redactor Sef Adjunct  al revistei economice din septembrie 2006, Petre Barbu pleaca din 17 Septembrie la Adevarul
Omnicom Media Group isi consolideaza structura si in Romania
Joi, 16 August 2007
Carmen Tanasie a fost numita CEO al Omnicom Media Group Romania, a confirmat pentru AdPlayers Ruxandra Stefan (foto) - Managing Director  la OMD Romania, una din companiile retelei de media OMD care, alaturi de retelele PHD si Prometheus Media Services, face parte din grupul de media Omnicom Media Group
Cine a vandut The Wall Street Journal pe 5,6 Mld. USD?
Vineri, 03 August 2007
Dow Jones & Company si News Corporation au semnat o intelegere definitiva, steagul tranzactiei de 5,6 Mld. USD fiind cu siguranta vedeta The Wall Street Journal – un ziar cu un tiraj global de 2,6 Mil. exemplare si 910.00 de abonati online platitori, un cotidian de afaceri global citit,  in medie, 65 de minute pe zi de oameni cu venituri de 210.000 USD pe an si o bogatie...
Mark Walton si-a dat demisia din pozitia de Chief Creative Officer la Scala JWT
Miercuri, 27 Iunie 2007
El spune ca pleaca de la agentia de publicitate pentru a regiza spoturi TV si filme
Felix Tataru, IAA Worldwide, Inspiring Excellence in Communications Worldwide, Joseph Ghossoub, Sharif Abu Khadra, Aaron Lloyd, Ace Worldwide Advertising United Arab Emirates, AdForum United States, Al Ahram Organization Egypt Al Sidra, 7 Days United Arab Emirates, Arab Advertising Organization Syria Aujan Industries United Arab Emirates, Bartle Bogle Hegarty Ltd. United Kingdom, BBDO United States, BPA International United States, Bridges Marketing & Communication Co. Saudi Arabia, British American Tobacco-Russia Russia, Crain Communications United States, DDB Worldwide Communications Group United States, Dentsu Inc. Japan, Dogan Yayin Holding Turkey, DOM International United Arab Emirates, Dow Jones & Company United States, Draftfcb United States, Euro RSCG Worldwide United States, European Media Group Russia Financial Times United Kingdom, Grey Global Group United Kingdom, Hakuhodo Incorporated Japan, Hearst Magazines International United States, Hypermedia FZ L.L.C. United Arab Emirates, G Global Solutions United States, JSC Advertising Group Vitrina A Russia, Kokokusha Co. Ltd. Japan, Lowe Worldwide United States, McCann WorldGroup United States, MTV Networks Latin America United, Nestec Ltd. Switzerland, Nifco/The Japan Times Ltd. Japan, Nikkei Inc. Japan, octOpus Advertising United Arab Emirates, Sesame Workshop United States, Shell Brands International AG Switzerland, The Asahi Shimbun Japan, The Boeing Company United States, The Economist Newspaper Ltd. United Kingdom, The Gillette Company United States, Time International United States, The Procter & Gamble Company United States, TriGranit Hungary, Unilever Plc United Kingdom, Video International Group Russia
IAA Worldwide a anuntat o noua identitate si noul iaaglobal.org
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide  si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
Sorin Psatta, Graffiti BBDO: 'piata romaneasca este inca populata mai degraba de produse decat de branduri'
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Kandia-Excelent: cel mai dulce moment  Cadbury Schweppes din 300 Mil. EUR
Miercuri, 13 Iunie 2007
Cel mai mare producator de dulciuri din lume - Cadbury Schweppes, anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor pe piata romaneasca estimata la 300 Mil. EUR
Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
O noua istorie a IAB: Stan Faryna spune ca IAB Romania este o initiativa inclusiv a acestuia, in care ii mai aminteste pe Orlando Nicoara, Vlad Stan si Rachad El Jisr
Miercuri, 16 Mai 2007
Stan Faryna vorbeste in AdPlayers.ro despre faptul ca nu crede ca lista lui Ovidiu Florea (Presedinte al Asociatiei IAB Romania) reprezinta in mod adecvat sfera larga care constituie industria interactiva, si ca Orlando Nicoara (atunci NetBridge, acum MediaPro Interactiv) si Rachad El Jisr (Imedia) nu doresc sa isi aminteasca cum eu l-am trimis la inceputul anului 2006 pe Claes Andersen cu...
Parte a WPP, Research International vrea felia din România si 3 Mil. EUR
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
« 6 7 8 9 10 »