Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Iulie 2021
Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Luni, 15 Martie 2021
Cea mai recenta investitie este proaspat lansatul depozit din Bucuresti, cu servisare premium, o suprafata de peste 3000 de metri patrati, o capacitate de stocare de peste 2000 de paleti
Miercuri, 02 Decembrie 2020
Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului, dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Vineri, 28 August 2020
Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania si se va alatura echipei de Senior Management al organizatiei incepand cu data de 1 septembrie, ca urmare a promovarii Irinei Ionescu in functia de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria.
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
Luni, 27 Aprilie 2020
Pons Ro Prodcom, producatorul si distribuitorul marcii ASEVI pe piata romaneasca, anunta avizarea biocidului GERPOSTAR PLUS ASEVI DEZINFECTANT MULTISUPRAFETE
Joi, 31 Octombrie 2019
Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Joi, 22 August 2019
Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Joi, 16 Mai 2019
Spectrul larg de produse expuse intr-un singur loc vine la pachet cu o gama variata de tehnologii inovatoare de ambalare si ambalaje inteligente pentru toate industriile reprezentate in cele 5 zile de expozitie, cu o atentie speciala tehnicilor de ambalare si ambalajelor din industriile farma si cosmetica, pe langa...
Luni, 03 Decembrie 2018
Echipa formata din designerul Costin Oane si producatorii Romprix si Total CMYK este castigatoarea celei de-a doua editii a concursului de design si productie de ambalaj Think About The Box, organizat de revista Pack Romania, si a premiului in valoare de 2000 de euro.
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Miercuri, 24 Octombrie 2018
Desemnarea castigatorului va fi organizata in cadrul unui eveniment care va avea loc pe data de 28 noiembrie 2018 si va fi anuntat pe site-ul pack-romania.ro
Vineri, 28 Septembrie 2018
Demarat la sfarsit de septembrie, concursul va avea doua etape: prima, in urma careia vor fi selectate 5 lucrari finaliste, se va desfasura in perioada 24 septembrie – 30 octombrie 2018, urmand ca designerii ai caror lucrari au ajuns in finala sa lucreze impreuna cu un producator de ambalaje dedicat la...
Marti, 14 August 2018
„Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Miercuri, 16 Mai 2018
Packexpo 2018 are loc in perioada 16-19 mai la Romexpo si are printre expozanti cele mai importante companii in industria de profil din intreaga lume.
Luni, 14 Mai 2018
Cu aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje, noul produs PowerCoat Alive produs de Arjowiggins, hartie inteligenta care detine cip NFC (Near Field Communications), permite telefoanelor inteligente sa citeasca informatia digitala fara a fi nevoie de o aplicatie sau de codul QR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: