Rezultatele cautarii dupa : "ambalaje"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Reinventare din pandemie. Dupa caderea pietei de ambalaje cu 50%, AECTRA mareste capacitatea de stocare la peste 10.000 de paleti capacitate totala.
Luni, 15 Martie 2021
 Cea mai recenta investitie este proaspat lansatul depozit din Bucuresti, cu servisare premium, o suprafata de peste 3000 de metri patrati, o capacitate de stocare de peste 2000 de paleti
ECO-BON recompenseaza consumatorii pentru PET-urile colectate separat. Proiect lansat de Sistemul Coca-Cola Romania, PENNY si GreenPoint Management
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Manager nou la varful Coca - Cola HBC Romania. Alice Nichita este noul Public Affairs & Communication Manager
Vineri, 28 August 2020
Alice Nichita preia rolul de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania si se va alatura echipei de Senior Management al organizatiei incepand cu data de 1 septembrie, ca urmare a promovarii Irinei Ionescu in functia de Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Adria.
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile sau brandurile care il achizitioneaza
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
Dezinfectantul romanesc Asevi cu tripla actiune, avizat de Institutul National de Cercetare Dezvoltare Medico-Militara Cantacuzino
Luni, 27 Aprilie 2020
 Pons Ro Prodcom, producatorul si distribuitorul marcii ASEVI pe piata romaneasca, anunta avizarea biocidului GERPOSTAR PLUS ASEVI DEZINFECTANT MULTISUPRAFETE
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Intreg spectrul de furnizori al industriei de ambalaje pentru Europa de Sud-Est, la PACK SHOW 2019
Joi, 16 Mai 2019
Spectrul larg de produse expuse intr-un singur loc vine la pachet cu o gama variata de tehnologii inovatoare de ambalare si ambalaje inteligente pentru toate industriile reprezentate in cele 5 zile de expozitie, cu o atentie speciala tehnicilor de ambalare si ambalajelor din industriile farma si cosmetica, pe langa...
Concursul de design si productie de ambalaj ,,Think about the box'' si-a desemnat echipa castigatoare a premiului in valoare de 2000 de euro
Luni, 03 Decembrie 2018
Echipa formata din designerul Costin Oane si producatorii Romprix si Total CMYK este castigatoarea celei de-a doua editii a concursului de design si productie de ambalaj Think About The Box, organizat de revista Pack Romania, si a premiului in valoare de 2000 de euro. 
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Ultima saptamana de inscrieri in concursul Think about the box, cu premii de 2.000 de euro
Miercuri, 24 Octombrie 2018
 Desemnarea castigatorului va fi organizata in cadrul unui eveniment care va avea loc pe data de 28 noiembrie 2018 si va fi anuntat pe site-ul pack-romania.ro
Concursul de design si productie de ambalaj Think About The Box revine cu premii de 2000 de euro
Vineri, 28 Septembrie 2018
 Demarat la sfarsit de septembrie, concursul va avea doua etape: prima, in urma careia vor fi selectate 5 lucrari finaliste, se va desfasura in perioada 24 septembrie – 30 octombrie 2018, urmand ca designerii ai caror lucrari au ajuns in finala sa lucreze impreuna cu un producator de ambalaje dedicat la...
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
S-a deschis cel mai mare targ din industria de ambalaje. Packexpo 2018, 16-19 mai la Romexpo.
Miercuri, 16 Mai 2018
 Packexpo 2018 are loc in perioada 16-19 mai la Romexpo si are printre expozanti cele mai importante companii in industria de profil din intreaga lume.
Antalis lanseaza prima hartie cu cip NFC incorporat. Noul PowerCoat Alive are aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje
Luni, 14 Mai 2018
 Cu aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje, noul produs PowerCoat Alive produs de Arjowiggins, hartie inteligenta care detine cip NFC (Near Field Communications), permite telefoanelor inteligente sa citeasca informatia digitala fara a fi nevoie de o aplicatie sau de codul QR
« 1 2 3 4 5 »