Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 04 Octombrie 2016
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Miercuri, 21 Septembrie 2016
Presedintele Comisiei pentru agricultura, silvicultura, industrie alimentara si servicii specifice din Camera Deputatilor, deputatul Nini Sapunaru, participa in calitate de speaker la Conferinta "Reducem risipa alimentara. Pretuim hrana!", din 27 septembrie, de la Romexpo.
Marti, 13 Septembrie 2016
Prezentate pe o suprafata de peste 10.000 metri patrati, peste 150 de companii din industria de packaging din Europa si Asia vor aduce la Bucuresti in perioada 27-30 septembrie la Romexpo cele mai noi masini si solutii de ambalare
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Marti, 03 Mai 2016
Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Marti, 19 Aprilie 2016
Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Luni, 19 Octombrie 2015
Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Sambata, 10 Octombrie 2015
Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
Vineri, 04 Septembrie 2015
„Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Vineri, 24 Iulie 2015
Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Vineri, 26 Iunie 2015
Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Marti, 30 Septembrie 2014
Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
Vineri, 26 Septembrie 2014
Printre invitatii "grei" ai unor mari investitori in marketing si comunicare la raft se numara Mihaela Hoffman – Trade Marketing Manager Coca-Cola Hellenic si Mihai Barsan...
Cat de greu scoate clientul bani pentru design de ambalaj? Forum Print & Pack, la Print & Sign 2014.
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Raspund pentru adplayers Melania Moisi, Creative Director, Brandtailors si Mihai Parpalea, Senior Desktop Publisher, Brandtailors, care vor prezenta importanta acestora la Forum Print in Pack de din cadrul targului Print & Sign, organizat intre 24-27 septembrie la Romexpo
Joi, 11 Septembrie 2014
“Anumite aspecte in comportamentul shopper-ului nu vor putea fi adresate decat in fata raftului.”
Miercuri, 30 Iulie 2014
In urma unei competitii adresate pasionatilor de design, lucrarea castigatoare pentru o editie limitata DERO va fi premiata cu 4000 de lei, iar cele 10 finaliste vor primi cate 1000 de lei.
Marti, 20 Mai 2014
Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Miercuri, 08 Mai 2013
Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013.
Joi, 18 Aprilie 2013
Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: