La Maratonului DHL Stafeta Carpatilor au participat peste 650 de oameni – personalitati, vedete din showbiz, echipe ale unor companii
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Compania de PR va sprijini activitatea de comunicare a bancii prin consultanta pentru diferite proiecte si suport in organizarea de evenimente
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Ian Gearing a ocupat timp de 5 ani pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda
Divizia de event marketing Y&R este cordonata de Ileana Pescariu, Managing Partner, si Joaquin Bonilla, Executive Creative Director,
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
Fostul Group Account Director la GMP, Ramona Sima este incepand din luna mai, Associate Director la BrandTailors
„Ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
„La Gala SABRE de la Venetia, Romania a triumfat, agentiile din Romania au luat nu mai putin de 7 premii", a spus Gabriela Lungu, sefa agentiei de relati publice.
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache