Rezultatele cautarii dupa : "am"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

Creativ a fost, Creativ se desparte. Emil Cioanca pleaca Miercuri de la Sfanta Vineri
Marti, 10 Iunie 2014
Creativ a fost, creativ a plecat. Colegii veteranului in publicitate Emil Cioanca anunta ca isi vor lua la revedere miercuri (11 iunie), de la ora 11.00, la Cimitirul Sfanta Vineri din Bucuresti (Calea Grivitei nr.202)
Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Ultima Ora! Licitatie de 5 Milioane EUR adjudecata. Domo a plecat de la Media Investment.
Marti, 18 Februarie 2014
Un email recent a anuntat fosta agentie si ceilalti participantii ca licitatia a fost adjudecata
La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
Marti, 11 Februarie 2014
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.

Seful MEC este cautat de Pedersen & Partners
Luni, 13 Ianuarie 2014
 Managing directorul local care va conduce agentia MEC Romania este cautat de compania de recrutare si consultanta domeniu Pedersen & Partners

Demisie la varful Euromedia. Bogdan Vasile pleaca. Exclusiv adplayers.
Vineri, 10 Ianuarie 2014
 Contactat de catre adplayers, Bogdan Vasile confirma despartirea de compania pe care o conduce spre sfarsitul lunii ianuarie: „Am ales sa plec din motive pur personale. Dupa un an 2013 deosebit de solicitant, simt nevoia fizica de o pauza.”
Grand Prix la Eurobest cu Gandul pentru GMP
Luni, 09 Decembrie 2013
 Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Nu mor dupa Coca-Cola. Dar m-am aprins dupa Camionul Coca-Cola!
Marti, 03 Decembrie 2013
 Pe un frig de iti ingheata doza in buzunar, Mos Craciun a fost atat de amabil cu adplayers ca m-a lasat la volan

Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
Luni, 25 Noiembrie 2013
 Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.

 

Johan Ohlson, ex Creative Director Saatchi & Saatchi: Creativii castiga intre 500 si 1.000 EUR pe zi!
Luni, 18 Noiembrie 2013
 Seniorii creativi castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson,...
Propaganda scoate din beciul Vincon intreg portofoliul de marci
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
 Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si  premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Pleaca de la MEC pentru o forma diferita. Prajisteanu raspunde in adplayers.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
 „Sunt sigur ca voi ramane in acelasi domeniu in care m-am perfectionat si am acumulat o mare experienta insa forma in care o sa continui o sa fie diferita fata de ce am facut inainte”, Bogdan Prajisteanu, ex Managing Director, MEC Romania.
Please note that our MD no longer works for us.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
Despre cum anunta in Romania o multinationala despartirea de managerul acesteia.
Producatorul Evolio vrea 10.000 de unitati din piata telefoanelor mobile in 6 luni
Marti, 15 Octombrie 2013
 „Estimam sa vindem aproximativ 10 mii de unitati Happy GO si Happy in urmatoarele sase luni” a declarat pentru adplayers Liviu Nistoran, director general Televoice, detinatorul marcii Evolio si de telefoane Happy Go si Happy.
Bugetele pleaca din media traditionala catre solutii digitale. Ce spun specialistii la IAB Forum.
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Coace “Painea noastra cea de toate zilele. Padurariu despre moara fainei Dobrogea.
Luni, 26 August 2013

„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”