Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
Joi, 10 Mai 2007
"Vad o singura solutie, D-l Faryna sa cedeze dreptul de utilizare a marcii asociatiei IAB Romania si sa ne introduca la reprezntantele IAB din Europa si din SUA, iar daca isi doreste atat de mult sa participe la dezvoltarea industriei de internet din Romania sa particpe la urmatoarele alegeri pentru un loc in Board sau chiar pentru functia de Presedinte".
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Luni, 23 Aprilie 2007
Reunind la fiecare editie si peste 100 echipe de studenti, Catedra de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea Babes-Bolyai impreuna cu cateva agentii de publicitate din Cluj-Napoca organizeaza a cincea editie a Festivalului Studentesc de Publicitate C4 Creativity
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu 52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
Marti, 17 Aprilie 2007
La 10 ani de activitate de telefonie mobila pe piata romaneasca, "Suntem lideri de business", a afirmat Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer Vodafone Romania, care a mai spus ca cifra de afaceri este un indicator incontestabil, spre deosebire de numarul de clienti in retea
Joi, 12 Aprilie 2007
Dupa o luna de negocieri, incepand cu luna Aprilie 2007, traficul romanesc al retelei Hi5.com a intrat in portofoliul de vanzari MediaCafe.ro, a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Fanache (foto) - Managing Director la MediaCafe, care mai spune ca traficul din romania al Hi5 este generat de 250.000 utilizatori unici, iar numarul de conturi inregistrate este de peste 500.000
Marti, 10 Aprilie 2007
Regia pan-europeana de vanzare de publicitate ARBOmedia a semnat un proiect de colaborare exclusiva cu Httpool, un punct central pentru marketing online in Slovenia, Croatia, Serbia si Muntenegru, Bosnia si Macedonia care ii aduce 150 de site-uri si 4 milioane de utilizatori
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani īn comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide Romānia a detinut īn ultimii ani pozitii senior īn cadrul Deloitte (Romānia & Moldova), Citibank, Zapp
Miercuri, 21 Martie 2007
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Marti, 20 Martie 2007
Dupa ce a cāstigat un Radio Cristal si a avut 6 finaliste īn competitie, oficialii agentiei de publicitate spun ca "McCann Erickson Romānia este singura agentie romāneasca premiata la festivalul de publicitate Meribel, īn competitia Central Europe Cristal", la putin timp dupa ce oficialii GAV | Scholz&Friends au anuntat ca au cāstigat o mentiune pentru spotul Tv Fabrikultura, din...
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani īn publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia Romānia (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru General Manager la compania specializata īn audit si consultanta de media Media Hub Consultants īncepe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat īn judecata compania Henkel pentru īncalcarea drepturilor de proprietate intelectuala avānd ca subiect de atac sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Romānia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Romānia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: