Cu peste 800.000 EUR anul trecut, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei, spune ca a inregistrat in prima jumatate a anului 2008 o cifra de afaceri egala cu cea de pe intreg anul 2007
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
La Maratonului DHL Stafeta Carpatilor au participat peste 650 de oameni – personalitati, vedete din showbiz, echipe ale unor companii
GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Un eveniment organizat Minimax si Media Mall, Minimax parc a fost dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani
Dumitru Haradau, Federatia Romana de Tenis: ‚In Romania, marci cum sunt Adidas, Lotto (...) nu au forta sau vointa sa sponsorizeze o jucatoare de tenis de performanta’
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
In numai doua saptamani, Daruieste din inima a generat 9000 de donatori in 12 centre universitare, redactii centrale si companii, un record national post 1989 in materie de donatori/centru/zi