Rezultatele cautarii dupa : "alta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Eroi sunt multi. Trebuie doar sa-i cautam. ,,Bine faci, Bun castigi”. Noua campanie Unilever, cu Wopa.
Miercuri, 27 Iulie 2022
 Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
Vineri, 22 Iulie 2022
 Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
Platforma desprevin.ro fondata de Alex Dona si Marina Samoila lanseaza Primul Rose
Luni, 18 Iulie 2022
 Primul Rose este varianta rose a vinului Primul, lansat de platforma www.desprevin.ro
Modelul de munca hibrid pune la incercare abilitatile liderilor de echipa din IT de relationare cu echipa
Vineri, 15 Iulie 2022
 67% dintre team leaderii din IT sa isi dezvolte noi abilitati de comunicare si relationare cu echipa pentru a pastra un nivel optim de productivitate. In prezent, 8 din 10 team leaderi considera ca provocarile de ordin uman, ce tin de interactiunea dintre oameni, se dovedesc a fi mai greu de gestionat decat cele de...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
Un nou ”Plan de Viata” de integrare a tinerilor care ies din sistemul de protectie sociala, lansat de AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator
Joi, 09 Iunie 2022
 Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
Kellogg sprijina nasterea copiilor. Angajatele companiei sau angajatii ai caror partenere urmeaza tratamente de fertilitate primesc zile libere platite
Luni, 18 Aprilie 2022
 De asemenea, in cazul in care o membra a echipei sufera o pierdere de sarcina, compania ofera doua saptamani de concediu platit, fara sa fie nevoie de prezentarea unui certificat medical.
Disponibila in varianta beta de cateva luni pentru 200.000 de clienti, PROFI si-a lansat oficial aplicatia
Vineri, 01 Aprilie 2022
 “Ne bucuram sa facem inca si mai prietenoasa experienta de cumparare din magazinele noastre, oferindu-le consumatorilor un plus de beneficii aliniate la cele mai recente tendinte din retailul alimentar modern si digitalizare,” a declarat Pawel Musial, Directorul general al Profi Rom Food. “
Donatii de peste 2 milioane lei in campania 2021 de strangere de fonduri pentru Casele Ronald McDonald
Joi, 23 Decembrie 2021
 McDonald’s Romania si Fundatia pentru Copii Ronald McDonald au incheiat editia 2021 a campaniei de strangere de fonduri prilejuita de McHappy Day cu peste 2 milioane de lei donati in restaurantele McDonald’s din toata tara, online, prin sms si de catre companii, in sprijinul familiilor aflate in...
Primul si unicul vin itinerant din lume. Marca inregistrata desprevin.ro este imbracata intr-o eticheta desenata si produsa de IPPU
Marti, 21 Decembrie 2021
Prima editie Primul este un cupaj din Feteasca Neagra, Syrah si Cabernet Sauvignon asamblat de Marina Samoila, impreuna cu vinificatorul cramei Girboiu, judetul Vrancea. 6.000 de sticle produse, din care doar 5.000 sunt puse la vanzare, 1000 fiind tezaurizate
EY Romania: Fiscalizarea veniturilor din activitati online pentru bloggeri, vloggeri, influenceri si alti operatori online. Cum, cand si cu cat?
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Dupa forma de organizare - declaratia, pana la data de 25 mai a anului urmator. Impozitul datorat, 10%. PFA. Impozit pe venit (10%), CASS (10%) si contributia la pensie – CAS (25%). CASS si CAS - optionale pana la 12 salarii minime
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
 Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de...
Telekom Romania Mobile Communications intra in competitia de iarna. Mari schimbari pentru clienti. Mobil asa cum vrei si comunicare nelimitata
Joi, 18 Noiembrie 2021
 „Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de...
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
 Vodafone lanseaza Eco-SIM-urile fabricate din plastic reciclat. In Romania, de anul viitor.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Disponibile in Romania de anul viitor, incepand de luna aceasta, Vodafone le va oferi clientilor Eco-SIM-uri avand dimensiunile reduse la jumatate fata de cartelele SIM obisnuite, realizate din plastic reciclat. Acestea vor inlocui progresiv cartelele SIM existente, realizate din plastic nou si vor fi introduse in...
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
« 2 3 4 5 6 »