Rezultatele cautarii dupa : "alta"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Vineri, 25 Mai 2007
Claudiu Dobrita - Creative Director si Stefan Vasilachi - Associate Creative Director, spun ca nici nu stiu daca sa se bucure pentru un premiu AdOr, in conditiile unui numar mare de premii acordate
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Marti, 22 Mai 2007
Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson - Agentia Anului la Golden Drum, Adrian Botan explica in AdPlayers de ce nu a participat agentia la AdOr, si lanseaza ideea ca festivalul de publicitate ar trebui reformat total
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Miercuri, 16 Mai 2007
Stan Faryna vorbeste in AdPlayers.ro despre faptul ca nu crede ca lista lui Ovidiu Florea (Presedinte al Asociatiei IAB Romania) reprezinta in mod adecvat sfera larga care constituie industria interactiva, si ca Orlando Nicoara (atunci NetBridge, acum MediaPro Interactiv) si Rachad El Jisr (Imedia) nu doresc sa isi aminteasca cum eu l-am trimis la inceputul anului 2006 pe Claes Andersen cu...
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Luni, 07 Mai 2007
"IAB Europe este o federatie a IAB-urilor nationale, iar membrii acesteia nu pot fi decat IAB-uri nationale, nicidecum persoane fizice precum onorabilul domn Faryna", a afirmat, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - singurul reprezentant din Romania care a participat la reuniunea Strategic Council - Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe din 2005
Joi, 03 Mai 2007
Cele doua operatiuni de media locale din Romania care colaborau cu reteaua Mediaedge:cia derulau anul trecut, fiecare, volume de media estimate la aproximativ 13,5 – 14 Mil. EUR cu un avantaj usor al bugetelor de media derulate de agentia de media Media Insight, fata de cele ale agentiei de publicitate Y&R
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: