Rezultatele cautarii dupa : "alta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Frunza din gradina: Raul a fost facut la licitatie, Catalin Rusu (Rusu+Bortun)
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Din pacate, cred ca acum judecam efectul, si nu cauza, iar din punctul meu de vedere raul a fost facut la licitatie”, spune despre brandul de tursim al Romaniei, Catalin...
Licitatia trebuia reluata de la zero Jansen (UAPR) sau nu trebuia sa aiba loc Mucichescu (OMD)
Joi, 29 Iulie 2010
 „In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
4-6 Mil. EUR pitch de media si concurs de venituri pentru Adevarul Holding
Marti, 27 Iulie 2010
 Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi...
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
AdPlayersREPORT 2010 Starcom Media Vest: 40,2 Milioane EUR pe anul trecut
Luni, 12 Iulie 2010
 In prefata la AdPlayersREPORT 2010 cu cifrele de afaceri ale agentiilor pe 2009, si AdPlayersMARKET 2010 cu clientii si serviciile asigurate: Starcom Media Vest Group: 40,2 Milioane...
Un premiu te poate ajuta sa intri la un client, dar nu te poate ajuta sa-l pastrezi Alina Musat, Spotlight
Marti, 15 Iunie 2010
 Alta data participanta la Effie, sefa agentiei de publicitate Spotlight spune ca astazi premiile nu te mai ajuta foarte mult
Effie Awards nu-si recunoaste castigatorii
Vineri, 11 Iunie 2010
 Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Pitch Kraft fara castigator, cu raspunsuri Milka & Jacobs 3 in 1 de junior
Joi, 10 Iunie 2010
 Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Culisele Effie. Descalificarea si schimbarea categoriei.
Joi, 03 Iunie 2010
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin...
Daniela Nedelschi spune adio Saatchi & Saatchi Bucuresti, pentru Geneva.
Marti, 01 Iunie 2010
 Daniela Nedelschi, Head of Art, Saatchi & Saatchi Romania, paraseste Bucurestiul pentru Geneva..
De ce nu va salva iPad-ul presa scrisa?
Luni, 31 Mai 2010
 Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Vodafone pune capat oficial speculatiilor: “OMD este agentia noastra de media
Vineri, 14 Mai 2010
 “Nu dorim sa comentam pe seama zvonurilor ", au mai afirmat oficialii de comunicare Vodafone, contactati de catre AdPlayers, in seara zilei de joi (13 mai)
Sugar Media si Elevate au semnat pe 500.000 EUR in primele 3 luni din 2010
Miercuri, 12 Mai 2010
 Cei doi retele membre Indoor Partnership spun ca luna mai a fost una dintre cele mai bune luni de la infiintarea companiilor si pana in prezent, si ca au adus cu 40% mai multe marci,...
16 oameni si 10% din business se despart de Ogilvy Romania
Joi, 06 Mai 2010
 Despre cat pierde grupul de agentii, Manuela Necula, Head o Country, Ogilvy Group Romania afirma ca in jur de jumatate din business-ul BAT a ramas administrat de Ogilvy, iar in cazul...
Sorin Tranca, dupa 7 ani de FRIENDS: Intr-o anumita masura, creatia buna tine de experiment
Miercuri, 05 Mai 2010
 Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Razboi la baioneta pe frontul din Moldova intre Midas Media si Arbomedia. Monitorul alege Midas.
Vineri, 23 Aprilie 2010
 Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta...