Rezultatele cautarii dupa : "alta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Cumparaturi cu cap si umor. Pe langa Mircea Bravo si Bunica, Profi se imbogateste cu ambasadorii Bifa si Toma.
Joi, 25 Ianuarie 2024
 ,,Simplitatea se imbina in mod fericit cu misiunea aplicatiei noastre de a oferi valoare clientilor intr-un mod accesibil, personalizat si aproape de casa", afirma Corina Badisor, Manager Loyalty si Digital la Profi.
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
Marti, 19 Decembrie 2023
 “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
Primul summit regional ARRP, dedicat viitorului industriei de PR si comunicare strategica
Marti, 21 Noiembrie 2023
ARRP organizeaza, pe 23 noiembrie, primul summit regional pe tema „Libertatea de exprimare vs. Discurs antidemocratic (Freedom of Expression...
Doi din trei romani se declara foarte ingrijorati sau destul de ingrijorati de efectele pe care razboiul dintre Israel si Hamas le-ar avea asupra Romaniei
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Potrivit celui mai recent sondaj INSCOP Research, la comanda News.ro, 78.5% din totalul esantionului) mentioneaza cresterea amenintarilor teroriste drept cea mai mare temere. 19.9% mentioneaza cresterea pretului combustibililor, iar 14.8% sporirea numarului de refugiati.
Alarma privind riscurile si efectele dependentei de jocuri de noroc. Code for Romania solicita CNA integrarea de mesaje de avertizare a populatiei.
Luni, 23 Octombrie 2023
Initiativa reprezinta un demers asociat Campaniei „Asteapta-te, romane. #PUTEM3000", in cadrul careia Code for Romania a lansat saptamana aceasta platforma SanatateaMintala.ro.
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
Joi, 05 Octombrie 2023
 In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
TVR transmite in exclusivitate peste 60 de concerte din Festivalul International „George Enescu”, in perioada 27 august - 24 septembrie.
Vineri, 25 August 2023
 Un regal de muzica clasica, Zeci de concerte, mii de minute de muzica clasica in direct, interviuri in exclusivitate cu mari personalitati ale muzicii clasice internationale, dar si informatii in timp real vor fi difuzate de televiziunea publica pe canalele TVR CULTURAL, TVR 1, TVR International si TVR MOLDOVA,...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
 5.000 de participanti si spectatori de zece nationalitati diferite, timp de patru zile, la Festivalul Saptamana Haferland, sarbatoarea pastratorilor de traditii din Tara Ovazului
Marti, 08 August 2023
 Timp de 4 zile de sarbatoare comunitara autentica si cautare de solutii sustenabile pentru satele sasilor din Transilvania, spectatorii au urmarit 200 de minute de dansuri traditionale sasesti si ceangaiesti, fanfarele au incantat publicul prezent cu nu mai putin de 300 de minute de muzica traditionala, iar serile...
 71% dintre romani cred ca viata lor s-a imbunatatit de cand au pisica. Studiu Whiskas, realizat de Reveal Marketing Research
Marti, 01 August 2023
 Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
1 din 2 romani sunt ingrijorati de rezistenta locuintei, in eventualitatea unui cutremur puternic.
Miercuri, 19 Iulie 2023
 54% dintre romani sunt ingrijorati in legatura cu rezistenta locuintei in care traiesc in eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977. Pentru 81% dintre romani rezistenta locuintei este al doilea cel mai important aspect evaluat in procesul de informare asupra unui spatiu de locuit, dupa stabilirea...
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
Joi, 29 Iunie 2023
 Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
« 1 2 3 4 5 »