Rezultatele cautarii dupa : "alt"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Premii de Internet sau Branding, Marketing si Advertising?
Marti, 17 Noiembrie 2009
 Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

Portofoliul Burda a ramas fara licenta Men’s Health
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
 Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
John Balon: 600 de ore de zbor in balon, pentru evenimente
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 Costul inchirierii unui balon care poate ajunge la 17 metri inaltime si 16 metri in diametru este de 650 EUR pe ora, "compania aeriana" John Balon face evenimente de zeci...
Headvertising isi ia knowledge din retea de 1,5 miliarde EUR
Joi, 10 Septembrie 2009
 Managing Partner la Headvertising, Mircea Staiculescu, spune ca principalul beneficiu pe care agentia il are din afilierea la WPI, este aportul de cunostinte de la reteaua de agentii de publicitate independente, dar si posibilitatea castigarii unor proiecte worldwide cum a fost spre exemplu o comunicare Avon de anul trecut
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Trei oameni au renuntat la 30 de ani de salarii, pentru propria companie de publicitate outdoor
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
GSP (Gazeta Online) actioneaza in instanta Boom(Netbridge) pentru restante de sute de mii de euro din 2008
Vineri, 19 Iunie 2009
 Potrivit lui Augustin Roman, debitele restante ale Boom catre editorul site-urilor din jurul GSP sunt de ordinul a sute de mii de euro, iar primul termen este fixat pentru 22...
Din culisele plecarii Cosmote fara pitch de la Mindshare Bucuresti si Bold Ogilvy Atena la Media Investment
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de...
Brands & Bears lucreaza si fara cuplul Dan Oprescu (JTI, Elite, Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus Breweries)
Joi, 28 Mai 2009
 Contactat de catre AdPlayers, Cristian Bulfinschi nu a comentat legatura conturilor JTI, Elite, Hochland si Redd’s cu Dan si Raluca Oprescu, dar surse apropiate agentiei afirma ca Brands & Bears a lucrat pe respectivele conturi si fara cei doi
Cu un 1 Milion EUR pe an, Lemon Studio se afiliaza la o retea de 1 Miliard USD
Vineri, 22 Mai 2009
 Prezenta pe 48 de piete din lume, reteaua de agentii independente Transworld Advertising Agency Network (TAAN) insumeaza un business international de 890 Milioane USD
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Este auditul de tiraj moneda de schimb in publicitate?
Marti, 05 Mai 2009
 Potrivit revistei ADOI Magazine din Malaezia, mai putin de 45 de publicatii, reprezentand un procent de sub 15% din peste 306 titluri malaeziene sunt auditate 
Urmatoarea inchidere tip Bigger: o regie de vanzari online?
Marti, 14 Aprilie 2009
 Motivul? Pierderi de sute de mii de euro datorate previziunilor optimiste pentru sfarsitul anului precedent, si acumularea unor restante de plata la spatiile de publicitate online...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Papaya Advertising: 6,4 Mil. EUR anul trecut; 45% - creatie, strategie, productie si 55% media
Joi, 09 Aprilie 2009

„Aproximativ 45% din business-ul Papaya il reprezinta servicii de strategie, creatie si productie, restul de aproape 55% il reprezinta media”, a afirmat pentru AdPlayers, Robert Tiderle, General Manager al agentiei de publicitate