Rezultatele cautarii dupa : "alexandru"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
And the 2012 Cresta Awards, Grand Prix Winner, Integrated Campaigns is: McCann Erickson Romania
Marti, 23 Octombrie 2012
 McCann Erickson a mai ridicat o data „Romanii sunt Destepti” pe cea mai inalta treapta a podiumului unui festival de publicitate. Grand Prix, Campanii Integrate, Cresta Awards 2012.
Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste

Claudiu Saftoiu: “Vanzarile de publicitate TVR vor ramane administrate intern
Marti, 02 Octombrie 2012
 Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.

Advice. Cea mai mare agentie de universitari.
Luni, 02 Aprilie 2012
 Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Ruptura de Splendid Media a adus TVR incasari cu 70-72% mai mari
Luni, 30 Ianuarie 2012
 Alexandru Lazescu, Presedinte - Director General TVR,  a afirmat pentru adplayers ca, in ultimele 3 luni ale anului 2011, postul public a atras, in...
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
“Rom, Rom, Telecom. Primele creatii “colindate de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Nume cu greutate in tone la Piata FMCG Forum, pe 2-3 iunie
Vineri, 27 Mai 2011
 Robert Redeleanu (CEO, Scandia), Radu Timis (President Cris-Tim Group), Victor Armaselu (VP Sales & Distribution Ursus Breweries), Alexandru Vlad – GM,Selgros – dar si alte nume grele ale unor jucatori din productia si distributia de larg consum vin la evenimentul organizat de revista Piata
De ce muzichii vechi, in publicitate? La microfon: Alexandru Gheorghias!
Vineri, 13 Mai 2011
 Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Craiu: Elan a avut astazi o intalnire cu Sebastian Ghita si Sorin Enache si au validat contractul cu MCI
Miercuri, 04 Mai 2011
 „Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest...
AdPlayersREPORT Image PR: 1,2 Mil.EUR in 2010
Luni, 04 Aprilie 2011
 Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza

PR-ul imobiliar CENTURY 21, castigat de GolinHarris Bucuresti
Miercuri, 16 Martie 2011
 Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, Golin Harris Bucuresti (ex Lowe PR) a castigat contul de comunicare CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an

In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
 Fost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe a fost numita director interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011

Marii antreprenori de top n-au fost recunoscuti Marta Usurelu, Biz
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Retrospectiva pierderilor de bani si audiente TVR
Joi, 16 Septembrie 2010
 TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
Anca Gheorghe revine pe marketing si vanzari TVR
Joi, 05 August 2010
 Dupa 4 ani de marketing Lagardere si Kanal D, Anca Gheorghe va fi Consilier al Presedintelui Director General, Alexandru Lazescu, pe probleme de marketing si vanzari de publicitate
« 8 9 10 11 12 »