Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...
Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.
Noul executiv al asociatiei, a fost numit de Consiliul Director al IAB Romania in sedinta de marti, 13 septembrie, dupa ce Ionut Oprea si-a dat demisia in AGA din 14 iulie.
Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli
Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.
Ca intr-un paradox al industriei de comunicare, desi toata lumea isi lauda practicile, nimeni nu pare sa isi laude si banii scosi pe fiecare din expertizele de servicii. Veniturile pe fiecare domeniu de activitate raman ascunse ochilor interesati.
In urma achizitionarii intregului pachet de actiuni Edipresse A.S. Romania de catre Ringier AG, Mihnea Vasiliu, GM al Ringier Romania, estimeaza pentru AdPlayers ca business-ul de reviste al grupului pe care il conduce s-ar putea dubla atat in termeni de circulatie, cat si in publicitate
Steve Dallas isi incheie mandatul de MD la Initiative. Alexandra Olteanu va fi Managing Director al agentiei de media din 15 septembrie
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de...
“Desi nu s-a luat o decizia oficiala in acest sens, este doar o discutie despre iesirea din ARM si negocieri directe pe clienti. Agentia Romana de Media functioneaza asa cum a fost creata inca de la inceputul anului 2009” a precizat Adrian Tuluca. “Este vorba despre bugete si cazuri punctuale apartinand unei agentii sau alteia, insa doar in beneficiul de...