Rezultatele cautarii dupa : "agentiilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

Print&Sign si Gifts Show au zburat la Romaero. Cine a confirmat aterizarea pe Baneasa?
Vineri, 17 Iunie 2011
Daniela Tarsay, Deputy GM, Euroexpo, estimeaza peste 6000 de participanti. Ce expozanti au confirmat? Konica Minolta, Mozaik Consulting, Mons Medius, Geko,...
Ce sanse mai are Romania la Cannes Lions 2011?
Joi, 16 Iunie 2011
 Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)

Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Avem juriul Effie de peste 80 de membri. Dar cine si ce categorii va juriza?
Luni, 06 Iunie 2011
 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
AdPlayersREPORT 2011. Cifre de afaceri ale jucatorilor din publicitate si evolutii 2010 vs 2009
Miercuri, 01 Iunie 2011
 Avand drept tinta principala jucatori relevanti din piata de marketing si comunicare din Romania, AdPlayers publica, incepand din 1 iunie, AdPlayersREPORT 2011 cifrele de afaceri ale celor mai importante companii sau grupuri de comunicare, si evolutia lor in 2010 comparativ cu 2009

Matematica The Group loveste din nou: in fruntea clasamentului industriei
Joi, 19 Mai 2011

Partener si presedinte The Group, Mihaela Nicola in Q magazine: „Primul an in care The Group s-a asezat in fruntea clasamentului industriei a fost si pentru noi o surpriza frumoasa. Al doilea a insemnat dorinta de a pastra aceasta izbanda. Iar de la al treilea an, am incetat sa numaram” 

Chirilescu, Spoon Media: 4,5 Mil. EUR pe 2010 si “Al treilea an de presiuni pe costuri
Luni, 09 Mai 2011
 Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil....
Craiu: Elan a avut astazi o intalnire cu Sebastian Ghita si Sorin Enache si au validat contractul cu MCI
Miercuri, 04 Mai 2011
 „Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest...
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

Cristi Mucichescu (OMD): daca un grup are 25% din piata, aproape jumatate din agentii ar trage oblonul
Marti, 12 Aprilie 2011
 Daca business-ul de media este 75-80% din cifra de afaceri The Group de 108 mil. EUR, concluzia lui Mucichescu este ca jumatate din piata companiilor de media locale prezente in rapoartele internationale RECMA ar trage oblonul pe o piata romaneasca de 320 Mil. EUR in 2010

TAAN Bucharest Meeting 2011: Agentii independente de sute de milioane de euro, la Bucuresti.
Marti, 05 Aprilie 2011
 Fondata in anul 1936 in SUA si avand agentii ce reprezinta 49 de piete din intreaga lume ce deruleaza afaceri de sute de milioane de dolari anual, TAAN...
Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
Luni, 28 Martie 2011
 Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )

Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
Vineri, 18 Martie 2011
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare

Effie Awards 2011: Comitet, Calendar, Jurizare.
Joi, 03 Martie 2011
 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.

 

4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Media Direction a pierdut Mars & Wrigley
Marti, 08 Februarie 2011
Media Direction a pierdut contul de media Mars & Wrigley, la capatul unui proces de selectie in care, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de media a ajuns in finala licitatiei impreuna cu OMD. Conform paginademedia.ro, contul a fost castigat de OMD. 
Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto