Rezultatele cautarii dupa : "agentiilor"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 25 Februarie 2025
Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
Joi, 12 Decembrie 2024
Porter Novelli Romania (The Group), parte a retelei internationale Omnicom, lanseaza „INTO”, prima editie a publicatiei care analizeaza transformarile socio-culturale ce au marcat scena creativa emergenta din Romania in ultimii 8 ani - o extensie a site-ului INTO,...
Luni, 30 Septembrie 2024
„Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
Marti, 16 Iulie 2024
“Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
Luni, 17 Iunie 2024
„Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
Marti, 21 Mai 2024
Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Luni, 01 Aprilie 2024
Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Marti, 21 Noiembrie 2023
ARRP organizeaza, pe 23 noiembrie, primul summit regional pe tema „Libertatea de exprimare vs. Discurs antidemocratic (Freedom of Expression...
Luni, 30 Octombrie 2023
„Prin evolutia lor accelerata din ultimii ani, retelele de retail si cele de media au ajuns la o intersectie care modeleaza viitorul in industria de advertising. Astfel, am dezvoltat un ecosistem media, atat fizic cat si digital, care ajuta brandurile sa se conecteze cu cumparatorii in momente mai relevante si...
Miercuri, 19 Aprilie 2023
Dana Bulat, General Manager si fondator al agentiei United Media Services (www.unitedmedia.roMarti, 29 Noiembrie 2022
,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing...
Vineri, 25 Noiembrie 2022
Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
Marti, 20 Septembrie 2022
Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile...
Luni, 20 Iunie 2022
Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
Vineri, 20 Mai 2022
Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
Miercuri, 18 Mai 2022
Dana Bulat, Director General la United Media Services, este juratul roman la categoria Creative Media, Alina Damaschin-Ciocirlan, Creative Leader la Rogalski Damaschin, va evalua lucrarile categoriei PR, Alex Teodorescu, fondatorul Saga, la sectiunea Film si Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, la Brand...
Marti, 19 Aprilie 2022
Consiliul Director pentru urmatorii trei ani il are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionut Datcu (WOPA Communication), Bogdan Santea (FCB Bucharest), Catalin Gaitanaru (Mindshare Media)
Miercuri, 13 Aprilie 2022
“Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: