Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Martie 2019
Ondina Olariu are experienta atat de partea clientului, ca Senior Regional Marketing Manager la Vodafone, cat si de agentie ca Business Director la Geometry Global. In cariera sa, Ondina Olariu a coordonat comunicarea pentru branduri ca Coca-Cola, P&G Romania & Balkans, Danone Global, GSK Romania, British America...
Vineri, 01 Martie 2019
Primii care s-au alaturat cauzei sunt reporterii PRO TV. Astfel, alaturi de cubul PRO TV, pe microfonul televiziunii vor aparea denumirile grupelor de sange si indemnul de a dona.
Miercuri, 27 Februarie 2019
Joi, 28 februarie, cu incepere de la ora 10:00, va avea loc si seminarul de introducere in noua editie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutatilor editiei, dar si studii de caz si exercitii practice cu invitati din industrie.
Luni, 11 Februarie 2019
Anul acesta, pe 18 mai, Carla’s Dreams vor sustine cel mai mare concert “Nocturn” care va avea loc la Romexpo.
Miercuri, 05 Decembrie 2018
Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are...
Marti, 23 Octombrie 2018
Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Miercuri, 17 Octombrie 2018
Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Luni, 15 Octombrie 2018
In cadrul concursului, eSky isi provoaca publicul sa ii convinga de faptul ca un prieten drag are nevoie de o vacanta. Acesta din urma poate castiga o vacanta in valoare de 4.500 de lei, iar cel care a facut recomandarea prietenului va castiga de asemenea o vacanta de 4.500 de lei.
Joi, 11 Octombrie 2018
Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Marti, 07 August 2018
Intr-o lume plina de astfel de "termene" si conditii de...
Miercuri, 01 August 2018
Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
Luni, 30 Iulie 2018
In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Luni, 09 Iulie 2018
Principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana, printre serviciile oferite de DIA se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor.
32 de trofee de eficienta. Grand EFFIE 2018 merge la "Together for MagicHOME", de Jazz Communication
Vineri, 15 Iunie 2018
12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.
Joi, 31 Mai 2018
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Sambata, 19 Mai 2018
Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Luni, 07 Mai 2018
"Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: