Rezultatele cautarii dupa : "agentiile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Google īsi localizeaza paginile īn comunicarea din Romānia cu Synergy
Marti, 20 Martie 2007
Google a ales Synergy Communications pentru contul de relatii publice īn Romānia, dupa un concurs īn care "au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate", a declarat pentru AdPlayers, Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy - agentie care a depasit īn finala companiile DC Communications si MMD
Vodafone nu confirma rezultatul licitatiei media
Luni, 19 Martie 2007
Desi surse din piata vorbesc despre cāstigarea licitatiei media Vodafone de catre McCann, oficialii companiilor implicate nu comenteaza īnca informatia
Licitatia Domo - pentru acasa la Proximity, cu suportul grupului BBDO
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Māndrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO Romānia", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
Agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile
Marti, 13 Martie 2007
Prezent zilele acestea īn Romānia, la invitatia casei de productie Factor conduse de Tino Furtuna (foto), Martin Ernst - unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania - spune ca "agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile" si ca atāt unii cāt si ceilalti "pot obtine doar permisiunea de a folosi drepturile de autor pentru o anumita...
Sorin Doru (Media Hub) desface Anatomia unui media plan
Marti, 13 Martie 2007
Cu 11 ani īn publicitate, fost Head of Media Planning la Optimedia Romānia (2001-2003) si Managing Director Optimedia (2003-2006), Sorin Doru – General Manager la compania specializata īn audit si consultanta de media Media Hub Consultants īncepe "Anatomia unui media plan" - primul workshop destinat executivilor din departamentele client service ale agentiilor de publicitate si clientilor de...
1,2 Mil. EUR īn Sound, Light and Vision
Vineri, 09 Martie 2007
Guvernul Olandez a contribuit cu 750.000 EUR la o investitie de 1,2 Mil. EUR īn noul sediu central al Paradigma Group, grup de companii care a furnizat echipament si suport tehnic pentru evenimentele unor artisti precum Sarah Brightman, Patricia Kaas, Smokie, Duran Duran, DJ Tiesto, Shakira, Depeche Mode sau The Duke Ellington Orchestra
Peste 50 membri īn juriul EFFIE Awards
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, īn timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei īn publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, īn Romānia, īn ultima saptamāna de īnscrieri
The Group a avut 28 Mil. EUR īn 2006
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata īn anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, īnregistrānd o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
Marius Sam Negrea a parasit pozitia de Creative Director al DDB Bucharest
Miercuri, 28 Februarie 2007
Legat de viitorul director de creatie, Adina Sorescu - Managing Director la DDB Bucuresti a afirmat: "Nu avem un CD acum, suntem īn cautare si interviuri. Dar cu Bradutz (Florescu n.r., Director Executiv) de paza la poarta strategiei avem luxul de a avea timp sa cautam".
Deja vu McCann Erickson si inspiratie Leo Burnett?
Luni, 26 Februarie 2007
Sub titlul "Deja Vu", pe blogul McCann puteti vedea un spot facut īn 2001 de McCann Erickson Lisabona, despre care reprezentantii agentiei motiveaza ca "probabil atāt echipa de copy-art de la McCann Erickson Lisabona cāt si echipa (blogului) de la agentia din Romania au vizionat acelasi film care i-a inspirat", vorbind despre filmul Shallow Hal, aparut īn 2001, un film care pare foarte aproape...
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Factor tine seminar german
Miercuri, 21 Februarie 2007
Specialistul televiziunii RTL, producatorul german Martin Ernst va sustine un seminar īn Romānia la invitatia Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto)
Digital Marketing Forum .ro cu 80 EUR
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One Romānia), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pārvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Cāt costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Cāstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Intra AdPrint īn razboiul agentiilor?
Luni, 12 Februarie 2007
Festivalul echipelor de creatie a anuntat pe lista cāstigatorilor numele agentiilor, dānd nastere mai multor īntrebari
Publicis a cāstigat licitatia JOE
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Licitatie de publicitate la Vodafone
Luni, 05 Februarie 2007
Potrivit unor surse apropiate procesului de selectie, operatorul de telefonie mobila alege compania (companiile) cu care īsi va derula serviciile de comunicare, parteneriatele precedente apropiindu-se de final
Jurnalul si Saptamāna Financiara fac toti banii pe internet cu Netbridge
Luni, 05 Februarie 2007
Īncepānd din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamāna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, īsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, īn prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution