Rezultatele cautarii dupa : "agentiile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Specialistii Guvernului vor modificarea publicitatii in Legea Audiovizualului fara agentii
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
 Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
Schimbari la GMP Advertising. Andreea Nemens, Director Executiv. Tataru promite si altele.
Luni, 05 Noiembrie 2012
 Fondator si director general, Felix Tataru promite si alte schimbari in managementul agentiei de publicitate
ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.

 

Unilever confirma rezultatul licitatiei: Mindshare pentru Romania.
Luni, 08 Octombrie 2012
 Intr-o comunicare remisa adplayers, Unilever a confirmat rezultatul licitatiei de media global si Mindshare (WPP) pentru Romania. Agentiile PHD (Omnicom) si Initiative (IPG) administreaza achizitiile pe alte piete. Surse adplayers aproximeaza bugetul de media pentru Romania intre 9 si 11 Milioane EUR

 

Bogdan Naumovici invins la festivalul UniCredit. Cine a mai fost in licitatie?
Luni, 01 Octombrie 2012
 In licitatia pentru serviciile de marketing si comunicare UniCredit castigata de Marks au mai participat agentiile 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, Draft FCB si Publicis, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai bancii
UniCredit a batut palma pe 2 ani cu Marks. Participantii in pitch: Nedezvaluiti.
Joi, 27 Septembrie 2012
 „Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Vaci de muls sau cai de incalecat? Mixul de borhot in comunicare.
Miercuri, 22 August 2012
 Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Licitatie media de 500.000 EUR la Mol Romania
Joi, 09 August 2012
Estimat la aproximativ 500.000 EUR pe an, din informatiile adplayers, bugetul de media este administrat din anul 2010 de agentia OMD Bucuresti, iar contul de creatie se afla in portofoliul agentiei DDB Romania.
Fum fara foc. Grupul Publicis infirma negocieri cu Interpublic.
Miercuri, 08 August 2012
Publicis Groupe infirma speculatiile aparute in presa internationala privind angajamente sau negocieri cu Interpublic (Interpublic Group of Cos, IPG). Pozitia grupului de origine franceza vine ca urmare a unui articol aparut in urma cu cateva zile pe blogul editiei electronice a cotidianului de afaceri Financial Times, FT.com (FT.com Alphaville)
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
Negocieri distruse de la furnizori, pana la puterea prost inteleasa a clientului. Dragos Balan - Biz, GT.
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Negocierile au fost distruse de toti furnizorii - de la agentie la producator, de puterea prost inteleasa a clientului, de clienti rai platinici, de firme in insolventa si cele fantoma, de dominatia ieftinului legalizat si acceptat. Sunt doar o parte din vinovatii negocierilor distruse pe piata de publicitate spuse de Dragos Balan, partener al revistei Biz, fondator si managing director...
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Reteaua telespectatorilor care n-a auzit de Vodafone. Power tv you OFF.
Miercuri, 04 Iulie 2012
 Cu un buget de media administrat de McCann Erickson, operatorul de telefonie mobila Vodafone se pare ca nu prea vrea “minute” de publicitate de la Antena 1, Antena 2 si Antena 3. Agentia de publicitate pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV in grupul Intact pentru mai multi clienti ai McCann

Cine plateste monitorizarea Outdoor? Buget de 45.000 Euro si munca neplatita in folosul clientului.
Vineri, 22 Iunie 2012
 Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
Vineri, 18 Mai 2012
 
300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Luni, 09 Aprilie 2012

Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agentia castigatoare a conturilor de creatie pentru Timisoreana...

Advice. Cea mai mare agentie de universitari.
Luni, 02 Aprilie 2012
 Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Singura agentie romaneasca dublu premiata la Rebrand 100
Marti, 13 Martie 2012
 Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.