Rezultatele cautarii dupa : "agentiile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
Marti, 08 Iulie 2014
 Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu

Licitatiile T nu s-au incheiat
Luni, 02 Iunie 2014
 Procesele de selectie in urma carora se vor alege agentiile ce se vor ocupa de serviciile de marketing si comunicare in rebrandingul Romtelecom si Cosmote la T inca nu s-au incheiat

Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
Luni, 19 Mai 2014
 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.

 

Friends s-a imprietenit cu TBWA. Managementul Friends va conduce noua FRIENDS TBWA Bucharest.
Joi, 15 Mai 2014
 In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
5 pentru T: GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett in licitatia Romtelecom & Cosmote
Miercuri, 26 Martie 2014
 Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Romtelecom & Cosmote: Prematur pentru detalii despre rebrandingul la T Mobile
Luni, 17 Martie 2014
 Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.
La loc comanda! Licitatia media Domo neincheiata. Sunt mai multe selectii.
Marti, 18 Februarie 2014
La loc comanda. Licitatia media Domo nu s-a incheiat. Sunt mai multe selectii.
La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Goodbye DDB. Am plecat la GMP. Volkswagen.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.

Cine a derulat primele activitati in publicitate? “Publicitatea din ’90 pana azi cu Radu Florescu (I)
Miercuri, 22 Ianuarie 2014
 Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.

Publicitatea video pe Facebook ar putea atrage intre 500 mii si 1 Mil. EUR din Romania
Marti, 17 Decembrie 2013
 Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie  si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD

Singurele agentii premiate la Eurobest 2013: GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO
Luni, 09 Decembrie 2013
 GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO sunt singurele agentii romanesti premiate la Eurobest 2013
Cele mai bune reclame la Epica Awards 2013. Nicio agentie romaneasca!
Joi, 28 Noiembrie 2013
 In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes. Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea...
Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
Luni, 19 August 2013
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
Vineri, 09 August 2013
 „Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Pitch de media pe milioane de euro la Henkel. Surse adplayers.
Joi, 08 August 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate licitatiei, in cursa Henkel s-ar afla una din agentiile de media The Group, care controleaza contul in ultimii 4-5 ani, MEC Romania care detine contul pe o parte din piete si OMD care administreaza alte piete pentru Henkel
Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
Luni, 29 Iulie 2013
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
Manager nou la 3-5 Mil. EUR pe an. Fostul Hyperactive, Alex Visa, trece in barca GroupM.
Vineri, 26 Iulie 2013
 Cu un business anual estimat de surse din piata digitala la 3-5 Mil. eur pe an, fostul Hyperactive (Lowe, Interpublic) Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania.
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi: