Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 23 Ianuarie 2008
„Ne-am consolidat toate departamentele din agentie, dar in special cel de strategie si de media”, a declarat Adrian Tuluca, Director General Propaganda.
Marti, 22 Ianuarie 2008
Numarul 1 la OMD, Managing Director al companiei in ultimii 4 ani, Ruxandra Stefan lucreaza pentru Omnicom din 2000, iar in media din 1994
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
Luni, 14 Ianuarie 2008
Fost Chief Creative Director la McCann Erickson Croatia, Adrian Preda va gestiona pentru Leo Burnett conturi importante din portofoliul agentiei de publicitate, alaturi de Emilian Arsenoaiei
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
“Am infiintat o agentie care trebuia sa rezolve conflictele de clienti in grup, si m-am despartit de un grup puternic”, trage linie Stefan Iordache, la despartirea de un business cu mai mult de 11 Milioane EUR, cifra de afaceri pe an, dupa estimarile recente ale lui Marcel Straut, seful fostei Starlink
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cu o experienta de 12 ani in marketing si comunicare, Caprita a fost Communication & Events Manager la Kanal D pana in luna decembrie 2007, dar are un background solid in telecomunicatii, activand in...
Joi, 20 Decembrie 2007
„Este momentul sa mergem fiecare pe drumul sau si sa ne conducem afacerile independent, potrivit stilurilor si convingerilor personale” spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, la despartirea de actuala Bigger Group
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Marti, 18 Decembrie 2007
Agentia McCann PR a castigat European Excellence Award la categoria "Corporate Media - Company Brochure", cu proiectul "Cartea Zambetelor Coca-Cola"
Marti, 18 Decembrie 2007
“Comunicarea se desfasoara pana in luna ianuarie si este o campanie de produs RCA”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, General Manager la Spoon Media, creatia campaniei de comunicare fiind semnata de agentia Tactic Communications
Marti, 18 Decembrie 2007
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Luni, 17 Decembrie 2007
Compania de cercetare de piata Q Research (TheGroup) face studii online de tip Focus Group Interview (FGI), in parteneriat cu Geminus Research
Luni, 17 Decembrie 2007
„Putem spune ca acum imbratisam voiosi competitia cu orice departament de creatie din piata romaneasca si nu numai”, spune Razvan Capanescu, Director de Creatie la Publicis Romania odata cu venirea echipei Dragos Ometita (art director) si Cezar Panait (copywriter)
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Vineri, 14 Decembrie 2007
Elena Olteanu, General Manager 4 ACE-pr&publicity estimeaza ca piata de PR este in acest an de 20 Mil. EUR si ca 2008 ar putea aduce o crestere de aproximativ 30%
Joi, 13 Decembrie 2007
OMD, Starcom si Mediaedge:cia au ajuns in finala licitatiei de media InBev, potrivit unor surse apropiate desfasurarii procesului de selectie
Marti, 11 Decembrie 2007
„La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”, a mai afirmat Irimia, care nu adezvaluit insa si numele agentiilor invitate sa participe in pitch.
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Luni, 10 Decembrie 2007
Festivalului de eficienta Effie face si in acest an concurs pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare a editiei 2008, cu un premiu ce consta intr-un cec in valoare de 1,000 Euro
Joi, 06 Decembrie 2007
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: