Cu peste 800.000 EUR anul trecut, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei, spune ca a inregistrat in prima jumatate a anului 2008 o cifra de afaceri egala cu cea de pe intreg anul 2007
"Este cel mai vechi inca activ art director al advertising-ului romanesc", spune Lucian Georgescu, despre Puiu Oncescu
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Contul de media era administrat exclusiv de divizia de media de la Tempo, agentie care administra si contul de creatie
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB
Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania
Redactor sef este Martin Švehlák, iar Director General al Mediafax Cehia este Mihai Predescu, fost redactor sef la Stirile Pro TV intre 1996 si 2001, iar apoi producator general la Pro TV, pana in 2004.
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”