Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Potrivit lui Felix Tataru, seful GMP, proiectul de comunicare initiat de agentia de publicitate are ca obiectiv incurajarea prezentei la vot
Initiative Romania a recastigat contul de media full service al operatorului de telefonie mobila, dupa o licitatie in care s-a duelat in finala cu Zenith Media
„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie
Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL
Agentia specializata in solutii de email marketing condusa de Andrei Georgescu va gestiona comunicarea prin email, dintre clienti si compania de vanzari directe Quelle
Events & Production, agentia de evenimente a holdingului The Group, a organizat seria de evenimente in 7 orase din tara
Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers