Rezultatele cautarii dupa : "agentia de publicitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc lucreaza cu agentia fondata de Lucian Georgescu. Simultan, dupa branding - Lactate SIM, a ales GAV.
Marti, 20 Martie 2018
 Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
Radu Rotaru (IAA-YP, Geometry Global) se desparte de agentie
Marti, 09 Ianuarie 2018
Pana la numirea unui nou responsabil de relatii publice, comunicarea pe proiectele administrate va fi asigurata de Alina Croitoru - Corporate Communication Manager al agentiei de publicitate.
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Marti, 31 Octombrie 2017
 Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Dove (Unilever) cere scuze pentru o reclama din social media considerata rasista
Luni, 09 Octombrie 2017
Desi cea mai importanta parte a creatiei Dove este semnata de o agentie de publicitate, pana la aceasta ora nu este clar inca cine a fost autorul nefericitei creatii pentru care reprezentantii marcii si-au cerut scuze. O parte din creatia digitala de proiect se face la U Studios, un departament de creatie in-house al Unilever.
Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA da semnalul Client Centric in reteaua Ogilvy: One brand, one P&L, new leadership.
Miercuri, 01 Martie 2017
Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura  a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Publicis Romania in finala New York Festivals 2016
Vineri, 06 Mai 2016
Trei intrari semnate de echipa de creatie condusa de Jorg Riommi au ajuns in finala festivalului de publicitate in sectiunile ACTIVATION & ENGAGEMENT, DIGITAL si MEDIA pentru Automobil Clubul Roman.
Dupa 20 de ani TBWA, CEO in fidelizare pentru retail
Vineri, 13 Noiembrie 2015
 
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Vrea si o felie din PR, dupa 6 ani de digital. Comunicare cu ADN digital Republika.
Marti, 25 Noiembrie 2014
 Republika, una din agentiile cunoscute drept pionieri in pozitionarea pe servicii digitale, si-a alaturat de curand o echipa si capabilitati de relatii publice si comunicare unui ADN recunoscut digital.

Pro Vot in preziua alegerilor prezidentiale de McCann Erickson si Sapte Seri
Marti, 18 Noiembrie 2014
 Agentia de publicitate McCann Erickson si revista de timp liber Sapte Seri au lansat sambata seara, in preziua alegerilor, Campania Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti „Party DeVotat”.

Monstruleti Ogilvy&Mather calcati cu garantie. Philips PerfectCare in campanie de sfarsit de an.
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Pornind de la imaginea cosului de rufe plin de rufe, agentia Ogilvy & Mather pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Agentia condusa de Bogdan Enoiu da in judecata Consiliul Concurentei
Joi, 09 Octombrie 2014
 McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
Cutremur in creatia Leo Burnett. Carmen Tiderle & Tudor Cuciuc parasesc agentia. Exclusiv adplayers.
Joi, 06 Iunie 2013
 Carmen Tiderle si Tudor Cuciuc, directorii de creatie ai Leo Burnett, parasesc agentia de publicitate
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
1 2 3 4 5 »