Rezultatele cautarii dupa : "afaceri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
TV, PSI, TVR, 17, CRP
Cainele Prospero a pazit Gala Premiilor CRP
Marti, 21 Martie 2006
Ilustrand rolul "cainelui de paza al democratiei" , Prospero a organizat Gala Premiilor Clubului Roman de Presa, agentia de publicitate fiind si ea, cu o cifra de afaceri de 3.100.000 EURO pe 2005, unul dintre cei mai importanti "caini de paza" ai evenimentelor organizate in comunicarea romaneasca
Grapefruit deschide birou la Bucuresti
Joi, 16 Martie 2006
Cu cifra de afaceri de 300.000 EUR in 2005, agentia de consultanta pentru branding si design interactiv si-a deschis un birou strategic in capitala, condus de Stefan Liute, Strategy Director si co-fondator Grapefruit
Bergenbier Q-Pack Next Generation merge pe un plus de 10%
Marti, 14 Martie 2006
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"
Notorious semneaza Lansare de mama focului pentru Bosch Security Systems
Joi, 09 Martie 2006
Cea mai noua divizie a Grupului Bosch in Romania a lansat cu Notorious Advertising, la Teatrul National din Bucuresti, noua centrala modulara de detectie incendiu, instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta
Adviser | Chillimedia a castigat licitatia CB Richard Ellis
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Marti, 07 Martie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
FRIENDS Advertising a incheiat 2005 cu 1,8 milioane EUR
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE,  marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Noul Credit doar cu buletinul Altex
Luni, 27 Februarie 2006
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
Imager s-a afiliat la reteaua de agentii independente locale InterPartners
Vineri, 24 Februarie 2006
Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la sfarsitul anului trecut si cu o echipa de 30 de oameni, la 5 ani de la infiintare agentia are printre clienti AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim, KFC, Pizza Hut, Univer
Publicitate mascata sau informare?
Vineri, 17 Februarie 2006
CNA va propune o instructiune prin care sa precizeze ca nu reprezinta publicitate mascata mentionarea numelor de companii si institutii in relatia cu reprezentantii lor sau cu prezentarea unor informatii de interes public
Rachad El Jisr:Vodanet este un jucator mic pe piata de publicitate online care incearca sa joace in prima liga
Miercuri, 15 Februarie 2006
Managing partner-ul Imedia mai sustine ca "Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia"
Vodanet Media vrea 1 milion EUR
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Ulker (..) nu este destul de cunoscuta in Romania Ender Bolat, General Manager, Ulker Romania
Duminca, 12 Februarie 2006
La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
Tom Peters vine in Romania
Luni, 30 Ianuarie 2006
Denumit si "The uber-guru" de catre The Economist si "Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor" de catre Business Week, el va sustine pe 14 martie conferinta Re-imagine, costul unei participari fiind intre 425 si 580 EUR
COSMOTE: cele mai mici tarife
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
De ce am plecat din sistem - Ioana Manea
Joi, 17 Noiembrie 2005
Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile  Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand  Loco, Branding & Communication
AdVenture trece peste 1 milion EUR
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
Ringier Romania a tras Top 300 intr-un tiraj de 145.000 de exemplare
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
Crestere Interbrew Romania de aproape 3 ori mai mare decat piata
Luni, 14 Noiembrie 2005
Compania lucreaza pe creatie Bergenbier cu Leo Burnett, Stella Artois cu Draft, Noroc cu Headvertising si Beck's cu McCann, pe conturile BTL Bergenbier, Stella si Beck's cu agentiile Punct, Momentum si Making Of, iar pe media cu Universal McCann