Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Sambata, 05 Noiembrie 2005
Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
Marti, 01 Noiembrie 2005
Desi titulatura regiei de vanzari este Splendid MediaZece, televiziunea publica a desemnat Splendid Media castigatoarea licitatiei pentru gestionarea spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, dupa o competitie cu ARBOMedia, Cable Direct si DBV Media House
Luni, 31 Octombrie 2005
Agentia de media va asigura retailer-ului servicii media de planificare strategica si tactica, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media, contul de publicitate fiind castigat la sfarsitul anului trecut de Notorious Advertising
Joi, 20 Octombrie 2005
In urma acesteia, Red Cell Romania devine OgillvyOne Romania, Cristofor Iosub fiind Deputy Managing Director OgilvyOne Romania si 141
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Stefan Chiritescu ( 27 ani ) a mai lucrat la Tempo Advertising, Friday&Friends si Vitrina
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Joi, 22 Septembrie 2005
La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Marti, 20 Septembrie 2005
Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
Joi, 15 Septembrie 2005
Noul Account Director in echipa British American Tobacco (BAT) de la 141 Romania se intoarce in agentie dupa 2 ani de "capsuni" in Ucraina
Miercuri, 07 Septembrie 2005
"Eu personal simteam nevoia de o agentie capabila sa spuna "nu" atunci cand trebuie sa spuna "nu" "a declarat dupa licitatia internationala din Austria Tilemachos Mavrakis, Marketing Manager Canon Central & East Europe GmbH, Photo and Video Group
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Vineri, 02 Septembrie 2005
Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Vineri, 26 August 2005
Alina Cristina Covalcic– Copywriter, Cristian Simion - Junior Copywriter si Iulian Marinescu - Art Director sunt cei trei noi oameni de creatie ai agentiei de publicitate
Miercuri, 24 August 2005
Distinctia McCann Erickson urmeaza celei din 2004 in care la aceeasi sectiune, agentia era finalista cu o campanie de promovare a luptei anti- SIDA pentru ARAS
Miercuri, 24 August 2005
Website-ul droscaru.ro a luat la editia 2005 certificatul de finalist la categoria Website - Service Advertising, fiind si primul site romanesc distins in competitie
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: