Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Miercuri, 12 Aprilie 2006
Adrian Botan, Creative Director & Deputy Managing Director McCann Erickson se retrage din Comitetul de organizare al Ad’Or motivand "neprofesionalismul organizarii festivalului"
Sambata, 25 Martie 2006
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Joi, 09 Februarie 2006
Directorul de creatie McCann spune ca a ales sa inscrie la AdPrint 2006 o singura lucrare, MTV, pentru ca a vrut sa dea un mesaj de calitate pietei
Luni, 30 Ianuarie 2006
Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann-Creative Services este dezamagit ca Votul, castigator la New York Festivals, a impresionat si alte festivaluri de publicitate, dar nu si pe cel autohton
Joi, 22 Decembrie 2005
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Marti, 26 Aprilie 2005
Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
Miercuri, 13 Aprilie 2005
Campania impotriva abandonului - "on air" pe TVR1, TVR2, PrimaTV, AcasaTV si ProTV
Sambata, 02 Aprilie 2005
Trei Gold EFFIE McCann Erickson si un Bronze EFFIE Momentum aduc patru premii EFFIE McCann WorldGroup
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: