‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...
Contactati de catre AdPlayers in aceasta dimineata, reprezentantii de comunicare Lowe au evitat sa faca vreun comentariu legat de filmele virale
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Website-ul evenimentului de publicitate neconventionala a fost tinta unui atac al unor hackeri turci care a dus ADfel.ro la o alta adresa
O parodie “deocheata” la una din reclamele BCR pe platforma de video sharing Trilulilu asteapta cerere pentru a sesiza administratorii daca este un eventual abuz
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”