Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 25 Mai 2018
Cresterea inregistrata de catre divizia de digital se incadreaza intr-un trend ascendent la nivelul intregii companii, care a incheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de rezultatele obtinute in 2016.
Marti, 20 Februarie 2018
Cu afaceri de 750.000 de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent, DWF este o agentie cu capital integral romanesc ce are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-urilor in rezultatele organice Google, prin servicii SEO - Optimizare pentru...
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie - Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Vineri, 10 Februarie 2017
In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta - cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cresterea veniturilor reprezinta o urmare fireasca a evolutiei Agerpres, dupa cresterea vizibilitatii continutului. Astfel, in aceeasi perioada, numarul de vizualizari a crescut cu 21,3% iar numarul vizitatorilor unici a crescut cu 24,5% de la 40k la 50k.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete.
Miercuri, 11 Februarie 2015
"Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
Joi, 29 Ianuarie 2015
Joi, 15 Ianuarie 2015
Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta in 2010.
Marti, 13 Ianuarie 2015
Din toata estimarea, numai compania de publicitate pe bloguri Standout a atras intre 200.000 si 300.000 de euro, potrivit managerului, Ionut Oprea
Luni, 12 Ianuarie 2015
“In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Marti, 06 Ianuarie 2015
Cu 15 ani in comunicare porniti intr-o banca, Raluca Zamfir are azi o agentie de relatii publice si comunicare cu 8 oameni si o cifra de afaceri de aproape 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014.
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Marti, 04 Martie 2014
Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014
Marti, 28 Ianuarie 2014
„Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
Miercuri, 18 Aprilie 2012
Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.
Joi, 26 Ianuarie 2012
adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: