Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar īntrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pāna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata īn urma unei licitatii, contul fiind anterior īn portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job īn publicitate al sefului de creatie al agentiei
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Luni, 25 Septembrie 2006
Īn saptamāna 18 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat īn 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat Bine ati venit la scoala! si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitānd sa dea tonul la tendinte īn retailul telecom, pe lānga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, īn acelasi spatiu
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmānd estimarea de saptamāna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de īnscrieri romānesti, plasānd publicitarii din Romānia pe locul 1 la acest capitol
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE Romānia semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila avānd, dupa primele 7 luni de activitate pe piata romāneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " īmpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Romānia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avānd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii īn rāndul copiilor nou nascuti
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, īn ordinea īn care au fost ei cāstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmānd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care īl gestionam integral, īncepānd din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% made in Romania pentru Vogue Arome LAdoration
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lānga rezolvarile creative, agentia ofera solutii īn zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si avānd 10.000 de exemplare distribuite īn Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit īn Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, īn anul 2002, a condus rapid compania catre vārfuri de vānzare de 60 tone/zi
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din Romānia acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vārsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamāna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmānd sa fie cunoscute īn aprilie 2007
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis Romānia a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata īn special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Joi, 07 Septembrie 2006
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: