Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 Iulie 2013
Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
Luni, 01 Iulie 2013
Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Luni, 17 Iunie 2013
Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Miercuri, 05 Iunie 2013
Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).
Marti, 04 Iunie 2013
Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Joi, 30 Mai 2013
„Asteptam peste 3000 de parinti si copii” a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, managerul si fondator al retelei de posturi de radio, despre evenimentul ce va avea loc sambata 1 Iunie 2013, intre orele 18.00 si 21.00 in Parcul Oraselul Copiilor din Bucuresti.
Joi, 30 Mai 2013
Ioana Anescu, Managing Director IAB Romania, a declarat pentru adplayers ca „Printre obiectivele noastre la Bruxelles se numara: o mai buna comunicare si informare a actiunilor CD European catre IAB-urile locale, accelerarea procesului de dezvoltare a programului de Certificare Educationala pentru specialistii in comunicare digitala si o mai buna reprezentare a intereselor pietelor...
Vineri, 24 Mai 2013
„Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.
Joi, 16 Mai 2013
Oficialii de comunicare ai bancii au confirmat pentru adplayers ca banca se afla in faza finala de selectie a agentiei de publicitate
Miercuri, 15 Mai 2013
“Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga
Vineri, 19 Aprilie 2013
Intr-o tranzactie estimata de surse adplayers din piata de media la 300-500 mii de euro, Cristin Tocan si-a vandut partile pe care le detinea in revista...
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Marti, 16 Aprilie 2013
„Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
„Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Miercuri, 03 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie, urmeaza mai...
Miercuri, 27 Martie 2013
Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
Joi, 07 Martie 2013
Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
Joi, 07 Martie 2013
Contactat de catre adplayers, Visa nu a confirmat informatia, dar nici nu a infirmat-o.
Luni, 18 Februarie 2013
Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii institutiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: