Rezultatele cautarii dupa : "adplayers"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cont auto de 500.000-1 Mil. EUR schimba agentia. Skoda a plecat de la Frank la Springer & Jacoby.
Marti, 16 Iulie 2013
 Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
Luni, 01 Iulie 2013
 Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
Luni, 17 Iunie 2013
 Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Ai vazut cele mai populare reclame pe Youtube?
Miercuri, 05 Iunie 2013
 Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).

Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Itsy Bitsy inalta baloane cu 3000 de parinti si copii
Joi, 30 Mai 2013
 „Asteptam peste 3000 de parinti si copii” a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, managerul si fondator al retelei de posturi de radio, despre evenimentul ce va avea loc sambata 1 Iunie 2013, intre orele 18.00 si 21.00 in Parcul Oraselul Copiilor din Bucuresti.
IAB Romania aleasa in Consiliul Director IAB Europe
Joi, 30 Mai 2013
Ioana Anescu, Managing Director IAB Romania, a declarat pentru adplayers ca „Printre obiectivele noastre la Bruxelles se numara: o mai buna comunicare si informare a actiunilor CD European catre IAB-urile locale, accelerarea procesului de dezvoltare a programului de Certificare Educationala pentru specialistii in comunicare digitala si o mai buna reprezentare a intereselor pietelor...
Okazii estimeaza 1.000 de afiliati rapid si cu 10%-30% mai multe tranzactii
Vineri, 24 Mai 2013
 „Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.

Licitatie BRD pe ultima suta de metri
Joi, 16 Mai 2013
 Oficialii de comunicare ai bancii au confirmat pentru adplayers ca banca se afla in faza finala de selectie a agentiei de publicitate

Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

Exclusiv adplayers. Estimat la 300-500 mii de euro, Doctorul meu si-a schimbat proprietarul.
Vineri, 19 Aprilie 2013
 Intr-o tranzactie estimata de surse adplayers din piata de media la 300-500 mii de euro, Cristin Tocan si-a vandut partile pe care le detinea in revista...
Cele mai eficiente agentii la Effie Awards Romania. Effie adplayers index. 2009-2012.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
 Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Romania de clasamentul international Effie Index furnizat de agentiile locale romanesti, adplayers indrazneste un clasament mai apropiat de numele agentiilor relevante prezente pe piata de publicitate romaneasca.

100.000 EUR pentru mezelurile Facos. Cont Armada.
Marti, 16 Aprilie 2013
 „Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
 „Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Corina Bacanu s-a despartit de creatia DDB.
Miercuri, 03 Aprilie 2013
 Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie,  urmeaza mai...
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
Schimbare la varful grupului Lowe. Alex Visa s-a despartit de Hyperactive.
Joi, 07 Martie 2013
 Contactat de catre adplayers, Visa nu a confirmat informatia, dar nici nu a infirmat-o. 
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei