Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett
AdCouture ii aduce in aceasta saptamana la The Money Channel pe Dragos Stanca, New Media Director – Realitatea Catavencu, Bogdan Naumovici - Creative Director 23 Communications Ideas si pe Adrian Botan, Vicepresedintele UAPR, si regional Creative Director McCann Erickson CEE
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE
Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?