Rezultatele cautarii dupa : "activare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Sorin Tranca, dupa 7 ani de FRIENDS: Intr-o anumita masura, creatia buna tine de experiment
Miercuri, 05 Mai 2010
 Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
The Group preia 51% din agentia BrandsOn, intr-o achizitie evaluata la cateva sute de mii de euro
Luni, 14 Decembrie 2009
 Infiintata in 2003, BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii “in teren”, inregistrand in anul 2008, conform datelor oficiale disponibile la...
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Gala Eficientei Industriei Bunurilor de Larg Consum
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Ogilvy Action a castigat licitatia BTL Sollers PPD (DIAGEO)
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker  si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
FRIENDS Advertising castiga o promotie extrema Rexona Men
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie", motiveaza Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever SCE, alegerea agentiei pentru campania promotionala REXONA MEN
Ogilvy Group a câstigat Petrom CSR
Luni, 16 Aprilie 2007
In urma licitatiei organizate in luna martie a acestui an, Petrom a selectat Ogilvy Group Romania pentru dezvoltarea si comunicarea platformei si a proiectelor de responsabilitate sociala a companiei
Razvan Dumitrescu (Lowe & Partners), despre Effie:
Luni, 16 Aprilie 2007
"Sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie", recomanda juriului EFFIE, Razvan Dumitrescu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners si motiveaza: "Am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men Liga Suporterilor pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client...
Alina Stanciu este Business Director la Ogilvy Public Relations
Marti, 06 Martie 2007
Potrivit unor surse apropiate agentiei de relatii publice, Alina Stanciu (foto) s-a alaturat echipei Ogilvy ca Business Director al Ogilvy Public Relations, compania de relatii publice din cadrul Ogilvy Group România
141 devine OgilvyAction
Joi, 25 Ianuarie 2007
Noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite în mod traditional BTL, OgilvyAction va fi condusa în Romania de Cristofor Iosub - Managing Director, care pâna în prezent a asigurat managementul 141, echipele din actuala agentie 141 urmând sa ramâna neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction
Sister reîncarca cu energie Supradyn
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Gheata la mal pentru Coca-Cola
Marti, 15 August 2006
Agentia de bellow-the-line QB Promotion condusa de Razvan Warinschi (foto) a adus pentru Coca-Cola  "Gheata la mal" la Mamaia si 5 activari la Neptun
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe  TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
Satiricon a lansat Dilemateca
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Maggi pompeaza de 2 ori mai mult
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
« 1 2 3 4 »