Rezultatele cautarii dupa : "actiuni"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
Marti, 18 Ianuarie 2022
 Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Licitatie McDonald’s Romania. A ales McCann PR. Obiectul: comunicare corporate, comunicare interna si dezvoltarea campaniilor de PR si CSR.
Marti, 26 Octombrie 2021
 Imola Zoltan, Managing Director la McCann PR. „Ma bucur sa vad cum se intorc in agentie parteneri cu care am colaborat in trecut si cu care am dezvoltat proiecte interesante si challenging si, mai ales, sunt incantata sa vad o consolidare si mai ampla a brandului McDonald’s pe plan local, care ne...
Nevoile varstnicilor la ,,Bune practici pentru o batranete frumoasa . Conferinta Fundatiei Regale Margareta a Romaniei si Enayati Medical City
Luni, 04 Octombrie 2021
 Fenomenul de imbatranire a populatiei este in continua crestere, astfel ca indicele de imbatranirea demografica a ajuns la 123,9 persoane varstnice la 100 persoane tinere in ianuarie 2021.
OTE Group a incheiat vanzarea catre Orange a Telekom Romania Communications (fix). Ramane cu Telekom Romania Mobile Communications.
Vineri, 01 Octombrie 2021
,,OTE ramane pe piata din Romania cu Telekom Romania Mobile Communications S.A., vizand generarea pozitiva de fluxuri de numerar printr-o abordare noua de piata. Doresc sa multumesc echipei de management si angajatilor Telekom Romania pentru toate realizarile obtinute pana acum si le doresc un viitor prosper.” a...
Campanie aniversara METRO 25 de ani in Romania. „Povestea METRO esti TU. De 25 de ani”.
Miercuri, 29 Septembrie 2021
„Aceasta aniversare este dedicata tuturor colegilor nostri din METRO, pentru ca ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicati si talentati. Clientilor nostri pentru faptul ca ne-au acordat toata increderea lor si partenerilor si furnizorilor nostri pentru expertiza cu care ne-au ajutat sa satisfacem cele mai...
Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct ,  cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
Joi, 23 Septembrie 2021
 Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.
Estimare de 2,2 Miliarde de dolari pentru piata de e-Learning in Romania in 2025. Raport PayU.
Marti, 10 August 2021
 Daca in 2019 piata globala de e-learning era estimata la 200 de miliarde de dolari, pana la finalul lui 2026 estimarile arata ca aceasta se va dubla, mai arata compania.
Crestere EBITDA Telekom cu 14,5%, la 41,4 milioane euro in T2, comparativ cu T1 2021. Smart TV - Crestere a bazei de clienti in T2, cu 24% fata de T1.
Joi, 05 August 2021
 Veniturile din activitatea de voce fixa au fost de 11,3 milioane euro in T2 2021, usor in spatele trimestrului anterior. Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, in usoara scadere comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Tendinta globala actuala in utilizarea tehnologiilor TV vechi a dus la o...
Evaluat la 2 miliarde de dolari, Aleph Holding primeste o investitie CVC Capital Partners pe un pachet de actiuni in valoare de 470 milioane de dolari
Luni, 19 Iulie 2021
Partener global al principalelor platforme media digitale, Aleph opereaza in peste 90 de piete din intreaga lume, ajungand la 2 miliarde de consumatori. Httpool, parte integranta a cresterii grupului Aleph Holding, activeaza in Romania inca din anul 2008.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021
 In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
8 din 10 romani au cel putin un dinte lipsa. Afaceri in stomatologie cu 5% mai mari pentru DENT ESTET, care a incheiat 2020 cu 67 milioane lei.
Luni, 15 Martie 2021
 Potrivit lantului de clinici, cele 11 unitati insumeaza o suprafata operationala de 3.300 mp, cu 62 de unituri dentare, fac din reteaua DENT ESTET operatorul cu cea mai mare acoperire medicala in zona de stomatologie din Romania
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
47% dintre varstnici cred ca sunt inutili. Fundatia Regala Margareta a Romaniei continua „Generatii - Centrul Comunitatii” in 4 centre sociale din Bucuresti si judetele Galati si Covasna
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Seniorii care vor sa se implice in comunitate pot deveni mentori on-line pentru copiii din program. Conform raportului INSSE de la 1 ianuarie 2020, peste 3,7 milioane de persoane din Romania au varsta de peste 65 de ani, iar conform studiului national realizat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, 47% dintre...
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Peste 1 milion de varstnici traiesc singuri. Fundatia Regala Margareta a Romaniei strange fonduri pentru sustinerea varstnicilor singuri
Marti, 08 Decembrie 2020
 Pana la 20.000 de persoane varstnice ar putea primi ajutor prin extinderea serviciilor sociale si a ariei de acoperire a proiectelor dedicate seniorilor, derulate de Fundatia Regala Margareta a Romaniei.
ECO-BON recompenseaza consumatorii pentru PET-urile colectate separat. Proiect lansat de Sistemul Coca-Cola Romania, PENNY si GreenPoint Management
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
« 1 2 3 4 5 »