Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Marti, 26 Septembrie 2006
Într-o prezentare speciala, editia cu numarul 100 a saptamânalului de business din grupul MediaPro a fost distribuita în 18.000 de exemplare si a oferit un DVD cu arhiva completa a celor 99 de numere lansate de publicatie din octombrie 2004, data aparitiei sale pe piata, si pâna în prezent
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lânga rezolvarile creative, agentia ofera solutii în zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale Carpatcement Holding, companie care a investit în România câte 300.000 EUR în 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmând sa fie lansata la finalul lui septembrie
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Marti, 01 August 2006
Prime România, filiala româna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza în aceasta saptamâna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
Marti, 25 Iulie 2006
Cu o participare de peste 500 de alergatori, datorata atat promovarii ATL cat si operatiunii de direct mailing, in urma Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, organizatorii au strans fonduri de peste 16.000 EUR pentru Asociatia Noi Orizonturi, care se ocupa de 1200 de copii cu deficiente
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Marti, 13 Iunie 2006
Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
Vineri, 26 Mai 2006
"Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata într-o banca importanta din Romania", motiveaza castigarea licitatiei media, Ileana Tomescu - Managing Director, Brand Connection, vorbind de Crina Bibicu, ex - Advertising & Promotion Supervisor la Banca Romaneasca
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Miercuri, 03 Mai 2006
Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: