Compania lucra cu agentia MediaVest, parte a Starcom Media Vest Group, la care se adauga Spoon Media, United Media Services si Poster Publicity pentru serviciile de planning si buying outdoor
Valoarea estimata a investitiei in noul club este de 3-3,5 milioane euro
Schimabarea de la 1 octombrie a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National
Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...
Spotul TV ‚Modafen invinge raceala si gripa’ ruleaza pe canale TV pana in luna martie a acestui an