Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Miercuri, 25 Ianuarie 2006
Agentia de comunicare online a fost pusa pe picioare de Dragos Dehelean - General Manager, Dragos Tuta - New Business Director si Marius Balaci - Strategy & Panning Director
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94 deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
Joi, 10 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
Marti, 04 Octombrie 2005
Impreuna cu Starlink si Brandstorming, compania specializata in amenajari interioare si instalatii a demarat campania "11 ani pentru noi, 11 % pentru tine" si zilele portilor deschise pana la 31 octombrie
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Joi, 25 August 2005
Campania de relansare consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing
Marti, 28 Iunie 2005
Pe platforma "Ce-si doresc femeile" mai lucreaza JWThompson Praga - strategie, Mindshare - media, Ad-Venture si Grup 7 - implementare BTL, Mailers - servicii de logistica pentru promotie
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia GMP/MAP
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Marti, 26 Aprilie 2005
Oficialul de contact al licitatiei, Gabriela Buzescu, este si promotoarea campaniei de presa in vederea selectarii transparente a agentiei de publicitate
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti semnata de Publicis Romania se desfasoara intre 20 si 30 aprilie pe internet si pe radio la Pro FM si Guerrilla
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: