Rezultatele cautarii dupa : "actiune"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 »
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Eveline Fabritius (Splendid Media Interactive)
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
BryColi:acum si pentru ele în picioare
Vineri, 23 Februarie 2007
Un catalog gratuit de marketing direct vinde pe jumatate de pagina, sub marca BryColi, un produs omologat de experientele neplacute ale urmaselor Evei la toaletele publice
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Prima TV si Kiss FM sustin campania sociala Fii parte din comunitatea ta
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Finantata de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, campania face parte din proiectul Dezvoltarea Autoritatii Teritoriale de Ordine Publica, ce se deruleaza în perioada iunie 2005 – septembrie 2007
The AdStore merge la inima Bayer
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, în colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii  a fost organizat în România de agentia The AdStore, companie care s-a implicat în actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata româneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Carrefour a intrat în 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Victor Dobre este Director Executiv IAA
Joi, 24 August 2006
Ex Managing Director la Scala JWT, Victor Dobre a fost numit director executiv al filialei IAA de la Bucuresti, fiind "pentru prima data când organizatia din România are o structura executiva"
Reduceri Feeria de la QB Promotion
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
Branzas, cu Interbrand pentru Ursus
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
David Beckham exclusiv cu Motorola
Duminca, 02 Iulie 2006
Motorola a anuntat incheierea unui contract de exclusivitate cu David Beckham, unul dintre cei mai cunoscuti fotbalisti din lume devenind astfel ambasadorul marcii pe o perioada de 3 ani
Demisie la varful netBridge si Boom
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Alexandru Dumitrescu, McCann Erickson: Lucrari pe care Ad’Or-ul nu le-a luat in seama au obtinut succese importante in afara
Luni, 05 Iunie 2006
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Alexandru Dumitrescu (foto) – Associate Creative Director – McCann Erickson
Explosion Grey la ClickNet Express
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
Steven Seagal lupta in Romania Fii inteligent, Nu fi violent!
Joi, 04 Mai 2006
Super-starul american al filmelor de actiune se alatura proiectului romanesc de lupta impotriva violentei in scoli, "Fii inteligent, Nu fi violent!"
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Publicis trece Claritine pe publicul larg
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
« 6 7 8 9 »