Ordonare dupa: data / relevanta
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
„Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Marti, 17 Ianuarie 2017
Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Vineri, 30 Decembrie 2016
Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
Vineri, 21 Octombrie 2016
Jim Harris fost sef al sectiunii Contraterorism si al Departamentului de Operatiuni Internet al FBI si Senior ofiter de legatura la Departamentul de Securitate Interna pentru Divizia Cyber a FBI vine la Bucuresti la „Mind Over Technology”, Congres de Siguranta Organizationala, Cibernetica si...
Luni, 17 Octombrie 2016
„Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Marti, 04 Octombrie 2016
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Miercuri, 28 Septembrie 2016
Pack Expo a beneficiat in PRIMA ZI de prezenta la varf din randul autoritatilor, asociatiilor profesionale si din partea reprezentatilor industriei alimentare si de ambalaje, iar cei peste 150 de expozanti romani si straini au transformat Pack Expo intr-un spectacol al inovatiei live!
Vineri, 15 Iulie 2016
Lansata de Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Hepatice din Romania (APAH-RO) si avand in centru prezentarea unor povesti de succes, initiativa isi propune sa creasca accesul pacientilor la tratamentele inovative pentru Hepatita C si sa imbunatateasca managementul ingrijirii pacientilor cu Hepatita B.
Sambata, 11 Iunie 2016
Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Joi, 05 Mai 2016
Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks. Comunicarea a fost asigurata de agentia Pure Media.
Miercuri, 03 Februarie 2016
“Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Marti, 27 Octombrie 2015
Luni, 06 Iulie 2015
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Miercuri, 27 Iunie 2012
Bogdan Vasile, CEO Epamedia Romania: „Intradevar, ownerul grupului Epamedia International a demarat o actiune prin care isi propune evaluarea posibilitatii de a gasi un parteneriat strategic pentru activitatile internationale ale grupului”.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: